Møt Glitters nye ambassadører

Pressemelding   •   nov 25, 2016 11:45 CET

Vi ønsker velkommen til våre nye ambassadørerAnniken Englund Jørgensen, Awa Santesson Sey og Elsa Ekman! Tre fremgangsrike påvirkere som alle formidler Glitter på sin egen unike måte.

”Vi er stolte av å presentere Glitters ambassadører Anniken, Awa og Elsa. Valget var enkelt, de representerer Glitter helt perfekt med sine ulike personlige stiler”, forklarer Helena Sundgren, markedssjef på Glitter. ”Både ambassadørene og vi er alle like spente over dette samarbeidet.”

Fra tradisjonelle medier til å bli 100% digital

Samarbeidet er et viktig steg i Glitters nye kommunikasjonsstrategi som bygger på innhold og engasjement.

Kampanjen går opp digitalt og fremst på sosiale medier. Magasinet ”Glitter magazine – Awa, Elsa, Anniken edition” distribueres i samtlige butikker og er fylt med inspirasjon og ambassadørenes egne trendtips.

”Konseptet er lett, energisk og personlig som om ambassadørene selv har skapt innholdet, noe vår målgruppe kan relatere seg til”, tror Helena Sundgren.

Ambassadører som glitrer

Norske Anniken Englund Jørgensen begynte å blogge som 15-åring, og er i dag et navn å regne med blant Norges motepåvirker. ”Glitter har reddet meg i mange situasjoner, så dette er kjempegøy”.

Modellen Elsa Ekman er kjent for sin unike stil og herlige personlighet. Blant hennes Glitter-favoritter er brosjer som enkelt gir en hettegenser et helt nytt uttrykk, og signetringen med en herlig 90-tallsfølelse.

Allerede som 14-åring slo Awa Santesson Sey gjennom i talentkonkurransen X-Factor, og etter at hun ble ferdig med videregående i vår, har hun blant annet rukket å bli signert av et musikkforlag i LA og jobbe med kjente låtskrivere. Samarbeidet med Glitter har gjort henne ”hooked på smykker”.

Glitter ble stiftet i 1992 og er i dag en markedsleder i Norden, med 225 motebutikker. Glitter er en del av familiebedriften Bergendahls, som ble startet av den nåværende eieren Elisabeth Bergendahl Mylonopoulos’ farfar, Mikael Bergendahl. Glitter tilbyr kvinner i alle aldre et bredt spekter av stilsikre, rimelige smykker, tilbehør og hårtilbehør kombinert med personlig service.