Supercomeback for 90-tallets hårfavoritter

Pressemelding   •   mar 15, 2018 16:46 CET

Se motebloggernes favoritter her: norske motebloggeren Emma Gangdal @emmagangdal (fra venstre), stylisten og moteredaktøren Nadia Kandil @nadiakandil og finske motebloggeren DidemÖzgün @bydidem.

Scrunchies, hårbånd og spenner i alle varianter er vårens viktigste hårtilbehør. Velg og vrak mellom Glitters brede utvalg av hårprodukter i fløyel, blomstermønstre, metalliske nyanser og vårens hete knallfarger.

Last ned pressebilder her

Glitter ble stiftet i 1992 og er i dag en markedsleder i Norden, med 222 motebutikker. Glitter er en del av familiebedriften Bergendahls, som ble startet av den nåværende eieren Elisabeth Bergendahl Mylonopoulos’ farfar, Mikael Bergendahl. Glitter tilbyr kvinner i alle aldre et bredt spekter av stilsikre, rimelige smykker, tilbehør og hårtilbehør kombinert med personlig service.