essie - mint candy apple

Pressemelding   •   jun 04, 2013 15:26 CEST

mint candy apple så dagens lys i 2008, og var en del av den anerkjente vinterkolleksjonen til essie i 2009. Den var grensesprengende og innovativ, og dens pistasje-nyanse blandet med en svak blå undertone gjorde at den skapte en delikat og oppløftende look til neglene, for å lyse opp en mørk vinter på et blunk, og dermed revolusjonere i fargeverdenen. Fra øyeblikket den var født, ble den en ekte klassiker, og på kun få år har den virkelig markert seg.

- Midt i en mørk og stormfull vinter er det ingenting bedre enn freshe mint candy apple-negler og en deilig strikkegenser for å holde kulden ute, sier Essie Weingarten, grunnlegger og kreativ direktør i essie.

mint candy apple har oppnådd kultstatus, og er stadig like populær… Den ble observert på catwalken i New York på Veronica Beard og Rebecca Minkoffs vår- og sommerkolleksjon for 2013, og denne nyansen var sesongens superstjerne! mint candy apple blir ansett som en legende i neglelakkhistorien.

Veil.pris: 129,-

Kommentarer (0)