L'Oréal Paris - Ryan Reynolds ny ambassadør for Men Expert

Ryan Reynolds er det nye ansikt utad for L'Oréal Paris sin herreserie, Men Expert.

I 2013 ble nydelige Blake Lively lansert som ny ambassadør for L'Oréal Paris og nå har hennes ektemann, Ryan Reynolds, også blitt en del av L'Oréal-familien.

- Jeg er virkelig stolt og glad for å være en del av Men Expert, en merkevare som for meg er essensen av innovasjon og teknologi. Jeg liker tanken om at produktene er spesielt tilpasset menn som meg, som prøver å gjøre 1000 ting på en gang og vil ha en enkel hudpleierutine, sier Ryan Reynolds.

Reynolds var tidlig i sin karriere å se i serien Fifteen på Nickelodeon, men de fleste kjenner han nok best som karakteren Berg fra Pizzagjengen sent på 90-tallet. Siden den gang har Reynolds vært å se i stadig større film-produksjoner som blant annet: The Proposal, X-Men Origins: Wolverine, Buried og Safe House. I 2014 er Ryan aktuell i The Captive, The Voices og han er snart i gang med filmingen av Mississippi Grind.

Se filmen med de første backstage-bildene fra Ryan Reynolds første shoot for Men Expert.

• ryan reynolds
  • ryan og blake
  • ryan reynolds blake lively
  • ryan loreal