Supermodell og it-jente blir ny talsperson for L’Oréal Paris

I løpet av sine 22 år har den amerikanske supermodellen vekket stor begeistring på catwalken og prydet forsidene på flere av de største motemagasinene i verden. Nå er Karlie Kloss L’Oréal Paris sin internasjonale talskvinne. Hennes første offisielle oppdrag som ambassadør for L’Oréal Paris blir i Paris 23.oktober 2014.

Karlie danset ballett på den prestisjefylte Caston’s Ballett School i USA da hun som 14 år ble oppdaget av Teen Vogue. Det ble et vendepunkt for den den tidligere Victoria’s Secret engelen, som raskt ble kjent for sin positive energi og utstråling.

“Jeg har alltid ment at du må være trygg på seg selv.

Alt kan skje hvis du virkelig jobber hardt. Aldri gi opp”.

Ikonet Karlie Kloss har likevel beholdt bakkekontakt og jobbet hardt for å komme dit hun er i dag. Kunnskap og utfordringer er viktig for Karlie, derfor studerer hun Business of Media, Entertainment and Sports på Harvard Business School ved siden av modellkarrieren. Basert på en av hennes store lidenskaper og ‘guilty pleasures’ har Karlie også startet sitt eget firma: Karlie’s Kookies. Inntjeningen her støtter FEED projesktet som sørger for at mennesker i nød får sunne måltider.

Karlie har en bemerkelsesverdig arbeidsmoral og stå på vilje. I følge seg selv har hun nå oppnådd det hun har jobbet for – nemlig å bli talskvinne for L’Oréal Paris.

“Jeg har ventet hele livet på å kunne si: Fordi jeg fortjener det!”

Vi er stolte av å kunne ønske Karlie Kloss velkommen, og ser frem til å se henne i kampanjer for L’Oréal Paris i 2015.

For mer eksklusivt materiale, kontakt PR Manager.

• ambassadør
  • karlie kloss