gop Atlas - Et slagfast trapestak som slipper gjennom mye lys

Pressemelding   •   apr 03, 2019 08:55 CEST

gop lanserer gop Atlas, et slagfast trapestak som slipper gjennom mye lys.

Våre trapestak er utviklet for det skandinaviske klimaet og tåler både snølast og temperaturvariasjoner. Takket være den høye slagfastheten og det skreddersydde tilbehøret, får du et tak som du kan nyte i mange år fremover.

Et trapestak gir et svært behagelig lysgjennomslipp som du både kan føle og se. Den innebygde UV-beskyttelsen hindrer at solens skadelige stråler treffer deg og gjør at du kan nyte behagelige temperaturer også når solen er på sitt sterkeste. Trapestaket fås i flere varianter og farger, noe som gjør det lett å finne et tak som passer nettopp dine behov.

gop Atlas

Materiale: PVC (ingen mykgjørere)

Trapes: 75/20

Farge: Klar og sotet

Lengde: 2400, 3600 og 4200 mm

Tykkelse: 0,9 mm

Bredde/dekkende bredde: 1060/975 mm

Lysgjennomslipp: Klar 83 %, sotet 55 %

Garanti: 10 år

gop Atlas er helt resirkulerbart.

Les mer på gop.no

gop er en familiebedrift som ble etablert i 1968. Med 50 år i bransjen og en lidenskap for plast i alle dens former, kan vi i dag tilby et bredt sortiment for både forbrukere og bedrifter. I vårt sortiment har vi både egenutviklede produkter og markedets sterkeste varemerker. Felles for alt vi setter vårt navn på, er at det tilfredsstiller markedets høye krav til funksjon og kvalitet. Vi er kvalitets- og miljøsertifisert i henhold til ISO 9001 og ISO 14001, og alle våre hovedleverandører har sertifiserte kvalitets- og miljøstyringssystemer. Vårt hovedkontor ligger i Kungsbacka, og vi har salgskontorer og lagre i Stockholm og Oslo