Møt gop på Hagemessen 5-7 april

Pressemelding   •   apr 02, 2019 10:54 CEST

5-7 april viser gop sitt brede utvalg av plastprodukter på bygg og hage under Hagemessen. Vi viser blant annet kanaltak, plane tak, trapestak og trekompositt. Produkter som er utviklet for å tåle vårt tøffe skandinaviske klima.

Kom å snakk med våre kunnskapsrike kollegaer om hvordan du og dine kunder får et bedre uteliv med våre produkter!

Vi gleder oss til å møte deg på stand D01:07!

gop er en familiebedrift som ble etablert i 1968. Med 50 år i bransjen og en lidenskap for plast i alle dens former, kan vi i dag tilby et bredt sortiment for både forbrukere og bedrifter. I vårt sortiment har vi både egenutviklede produkter og markedets sterkeste varemerker. Felles for alt vi setter vårt navn på, er at det tilfredsstiller markedets høye krav til funksjon og kvalitet. Vi er kvalitets- og miljøsertifisert i henhold til ISO 9001 og ISO 14001, og alle våre hovedleverandører har sertifiserte kvalitets- og miljøstyringssystemer. Vårt hovedkontor ligger i Kungsbacka, og vi har salgskontorer og lagre i Stockholm og Oslo