PosterBOX™ 3 – Unik LED-modul for store, tynne og sidebelyste lyskasser

Pressemelding   •   mai 02, 2016 08:56 CEST

gop, Glasfiber & Plastprodukter, introduserer nå PosterBOX™ 3 - en unik LED-modul fra amerikanske SloanLED med patentert teknikk for sidebelysning, spesielt fremstilt for å gi en jevn lysspredning i store og tynne lyskasser. Modulen klarer så tynne løsninger som 50 mm for enkeltsidige applikasjoner og 100 mm for dobbeltsidige. Lyseffekten på 1700 Lumen per modul gir en jevn lysspredning uten striper og flekker i lyskasser og er tilpasset for å belyse lyskasser opp til hele tre meter.

Bengt Andersson, Produktsjef på gop, ser veldig positivt på det nye produktet ettersom skilt bransjen lenge har etterspurt en høykvalitets LED-modul som gir en jevn lysspredning i store og tynne lyskasser med sidebelysning. Dessuten har produktet en veldig tynn konstruksjon som gir en rask og enkel installasjon. Veldig energieffektiv og konstant strømløsning bidrar til lang levetid med godt lys.

PosterBOX™ 3 finnes i utførelsene Short og Long, og leveres i remser av 6 stk.

• Størrelse: Short L251 x B38 x H16 mm, Long L501 x B38 x H16 mm
  • Merkeffekt /modul: Short 7.2 W, Long 14.0 W
  • Lumen: Short 850, Long 1700

SloanLED er en veletablert produsent med lang erfaring av LED til lysskilt. Firmaet ble grunnlagt i USA i 1957 og er en av de største aktørene i bransjen. Siden starten har de utmerket seg gjennom stadig å ligge i fremkant med nye produkter og innovasjoner. gop er eksklusiv distributør av SloanLEDs produkter i Sverige og Norge. Vår samlede kunnskap innen både plasthalvfabrikat og LED gjør at vi kan optimere hver kundes individuelle prosjekt innen skilt og nærliggende bransjer.

For ytterligere informasjon om produktene, vennligst kontakt Leif Bagler, Teknisk Spesialist LED, tel. +47 31 87 00 10.

gop – Glasfiber & Plastprodukter AB er en veletablert plastleverandør som har spesialisert seg på plastprodukter samt halvfabrikata i plateform fra markedets ledende produsenter. Du finner våre kunder innen industrien, byggevarehandelen og byggebransjen. Felles for våre velkjente varemerker er at de oppfyller strenge krav til kvalitet, funksjon og levetid. Vår filosofi kan oppsummeres i en setning: Vi elsker plast!