GRAPHISOFT Norge lanserer nå gratis studentlisenser for 3D-armering og bøyelister i ARCHICAD

Pressemelding   •   apr 01, 2019 13:39 CEST

Ill.: Byggetek AS

Graphisoft Norge opplever vekst med BIM-verktøyet ARCHICAD innen typiske ingeniørfag, slik som konstruksjon og byggeteknikk. Stadig flere ingeniører og konstruktører vurderer rimeligere og mer fleksible verktøy en de har i dag.

ARCHICAD er ferdig norsktilpasset uten tillegg i pris og med et innhold som dekker det meste av det man trenger. Vår samarbeidspartner Eptar, har i noen år utviklet og solgt en tilleggs-applikasjon som gjør det mulig å få 3D-armering og bøyelister direkte i BIM-verktøyet. I tillegg til å produsere de nødvendige tegningene og mengder etc. kan 3D-armeringen også eksporteres til IFC-formatet, eller direkte ut til byggeplass via vår prisbelønte gratis app BIMx.

For å komme markedet i møte lanseres nå armerings-modulen som en gratis studentversjon. Det er viktig at også skoler og studenter får tilgang til siste teknologi på markedet innen BIM, slik at de kan ligge foran i utvikling og kunnskap.

• Er du student eller lærer og allerede registret med lisens via myarchicad.com, send en e-post til student@graphisoft.no
  • Ikke registrert fra før, gå til myarchicad.com og registrer deg der. Når du får varsel om at du er godkjent, send en mail til student@graphisoft.no for å be om en lisens for armerings-modulen
  • Profesjonelle brukere som ønsker å teste ut eller kjøpe armerings-modulen, gå til på eptar.hu, her ligger det også en fin brukermanual

GRAPHISOFT Norge representerer en rekke ledende tegne- og visualiseringsverktøy for byggebransjen og har vært i markedet i over 20 år. Ca. 60% av norske arkitekter bruker i dag ARCHICAD som sitt BIM-program. Vi opplever sterk vekst innen hus og hytteprodusenter, entreprenører og det offentlige, samt konstruktører og ingeniører.

Mer informasjon om våre produkter og tjenester: www.graphisoft.no / 21 55 58 00 / www.graphisoft.no

Kommentarer (0)

Kommentar