Norske pr-byråer - Bevisste sin egen makt

Pressemelding   •   nov 04, 2010 11:09 CET

Flertallet av norske pr-byråer bekrefter at de opplever å ha makt over politiske beslutninger i Norge. Det viser høstens spørreundersøkelse blant 50 norske pr-byråer.

Det er duket for spennende diskusjoner om utviklingen av det norske demokratiet når debattleder Geir Helljesen starter opp maktdebatten klokken 1700 på Ballroom, Oslo (Nedre Vollgate 11). I panelet deltar Sigurd AllernJulie Voldberg ,Kjetil WiedswangKyrre NakkimTrine Skei Grande, Kristin Clemet og Hauk Lund.

Spørsmålet vi stiller, er om kommunikasjonsfagets utvikling de senere årene har endret maktfordelingen mellom politikere, media og interesserte parter. Pressen inviteres til å delta på fagseminaret fra klokken 1700 til klokken 1830.

Gullkorn prisutdeling

Senere på kvelden starter prisutdelingen Gullkorn der bransjens beste arbeider skal kåres. Årets prisutdeling skjer gjennom et samarbeid mellom NIR (Norske Informasjonsrådgivere), Norsk kommunikasjonsforening og PIN. Kveldens konferansierer er Live Nelvik og Tore Sagen, kjent fra P3. Deretter er det bransjefest. Pressen inviteres til å delta. Ved påmelding til å delta også på festen må det sendes en mail til gullkorn@nir.no så det blir mat å få.

Velkommen!

Kontaktperson Gullkorn generelt (styreleder i NIR):

Hauk Lund , 922 14 840, hauk.lund@hlkonsult.no

Kontaktperson Gullkorn-jury (juryleder):