Creuna som Partner på Gulltaggen

Nyhet   •   feb 24, 2010 14:42 CET

Vi ønsker Creuna hjertelig velkommen inn som Partner på Gulltaggen for aller første gang!

Creuna bygger merkevarer og hjelper selskaper å konkurrere i en ny digital virkelighet. Gjennom et komplett sett tjenester hjelper vi våre kunder å skille seg ut fra mengden gjennom kreative konsepter med reell, strategisk verdi.

Creuna er et digitalt full-service byrå med kontorer I Norge, Sverige og Danmark. Med vårt forretningskonsept og mer enn 300 ansatte dekker vi alt fra tanke til handling innenfor digital kommunikasjon. Vi har nærmere 90 ansatte i Oslo, og er en av de største digitale full-service byråene i Norge.

Vi arbeider med strategi, konsept og design til teknisk implementering og organisatorisk utrulning. Vi løser utfordringer innen salg, markedsføring og merkevarebygging. Vi bidrar til effektivisering og automatisering av interne forretningsprosesser som gjør det lettere å samarbeide, produsere og levere med et optimalt ressursforbruk. Kort sagt: Vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi – digitalt.

Gulltaggen er et viktig arrangement for Creuna. Som en ledende aktør innen digital kommunikasjon vil vi være med der det skjer og være synlige overfor kunder og kolleger. Det er i tillegg en arena for å holde seg oppdatert på utvikling og trender. Vi har derfor valgt å bli Partner på Gulltaggen og vi ser at vi vil være  i godt selskap med andre kompetente aktører. Vi er trygge på at dette er en god investering, sier adm. direktør i Creuna, Mie Heireth Jørgensen.

Les mer om Creuna