Google som Samarbeidspartner på Gulltaggen

Nyhet   •   feb 08, 2010 10:43 CET

Vi er glade for å kunne presentere Google som Samarbeidspartner på Gulltaggen 2010. Google har, siden de etablerte kontor i Norge, vært med som fast samarbeidspartner på Gulltaggen.

Google er verdens og Norges mest populære søkemotor.  Google har daglig flere milliarder søk fra mange hunder millioner brukere i mer enn 180 land.

Google AdWords er Googles annonseprodukt. Her blir dine annonser kun sett av de som har søkt etter det du har å tilby. Man betaler kun når noen klikker på annonsen. Ved å måle responsen gjennom Googles gratis analyseverktøy - Google Analytics, har man full kontroll på hvor mye man får igjen for reklameinvesteringen.   I Norge har Google kontor i Oslo og de ansatte jobber med å ivareta annonsørenes interesser enten det er å skape salg eller bygge merkevare og kjennskap.

Google har vært med på Gulltaggen siden vi lanserte kontoret i Oslo.  De siste årene har Gulltaggen blitt det nest viktigste eventet i Norge for Google, etter INMAs SEM Konferanse.  I tillegg er det trygt å si at Gulltaggen er Norges mest gjennomførte markedsføringskonferanse, med fantastiske foredragsholdere, mange deltagere og høyt faglig nivå.  Også på festmiddagen settes de andre arrangementene i norsk næringsliv fullstendig i skyggen.  Det er et naturlig valg for Google å delta som samarbeidspartner på Gulltaggen også i 2010 fordi vi ønsker at våre kunder skal oppleve dette og lære mest mulig om digital markedsføring og om mulighetene de har etterhvert som nye plattformer og løsninger dukker opp.  Innslaget av utenlandske foredragsholdere er selvsagt en stor fordel i så måte.  Vi gleder oss til den neste, og da hittil beste, Gulltaggen i april, sier Jan Grønbech, Country Manager

Les mer om Google her.