Mediahuset Nettavisen som Samarbeidspartner på Gulltaggen

Nyhet   •   jan 21, 2010 11:50 CET

Mediehuset Nettavisen går inn som en av Samarbeidspartnerne på årets Gulltaggen

"Med årets stjernelag av foredragsholdere som Richard Brandson og Guy Kawasaki, er Gulltaggen den store begivenhet innen markedsføring og strategi i 2010. Mediehuset Nettavisen ønsker som samarbeidspartner å signalisere viktigheten av kompetanseheving og nytenkning innen internettmarkedsføring. For oss har det blitt en tradisjon og noe vi gleder oss til, sier Rune Danielsen og Kent Jordet i Mediehuset Nettavisen."

Mediehusets mest kjente tjeneste er Nettavisen – landets eldste og største selvstendige, nyhetsbaserte nettavis.

Mediehuset er eid 50/50 av A-pressen og Egmont og utgir også livsstils- og underholdningsnettstedet Side2. Med over en million lesere i uken er Nettavisen et av landets største nyhetsmedier, med spesiell fokus på innenriks, utenriks, sport og økonomi. Vi skal være åpne, nysgjerrige og partipolitisk uavhengige.

Vårt mål er å være først med alt som er nytt på internett, og vi har et ustrakt samarbeid med mange profilerte bloggere.

Les mer om Mediehuset Nettavisen her