Outrider med som Partner på Gulltaggen 2010

Nyhet   •   jan 21, 2010 11:53 CET

Outrider blir med som en av Partnerne på Gulltaggen.

Outrider er en ledende global aktør innen søkemotormarkedsføring (SEM). Våre ansatte i Norge har lang erfaring innenfor strategisk planlegging og gjennomføring av søkeaktiviteter, og vi jobber i dag med noen av de største annonsørene i Norge. Gjennom vårt internasjonale nettverk og lokale ekspertise besitter vi bred erfaring og kompetanse innenfor flere ulike kategorier, som f.eks. reise, ehandel, finans, telekommunikasjon, FMCG, helse og underholdning.

Vi er et selskap med engasjerte ansatte som brenner for det vi holder på med. Våre kunder får virkelig dra nytten av vår erfaring innen søkemotorannonsering (SEA), søkemotoroptimering (SEO), affiliate markedsføring og webanalyse, samt vår kunnskap om mediemarkedet generelt, vår proaktive kampanjeadministrasjon og våre detaljerte analyser.

"Outrider har gleden av å være sponsor for Gulltaggen 2010, og vi ser frem til et godt arrangement med ytterligere fokus på den delen av markedet hvor vi opererer. Vi er et spesialistbyrå innen søkemotormarkedsføring, webanalyse, affiliate markedsføring og sosiale medier. Kostnadseffektivitet er et stikkord i vår organisasjon. Vi mener at søkemotormarkedsføring nå er en naturlig del av den digitale bransjen, og vi ser derfor Gulltaggen som en unik mulighet til å bli inspirert, oppdatert og treffe bransjens flinkeste folk.

”Gulltaggen er en viktig møteplass for annonsører, medie- og reklamebyråer, og Outrider er stolte av å være INMAs samarbeidspartner på det største arrangementet for digital markedsføring i Skandinavia. Søkemotormarkedsføring vokser stadig, og vi ser det nå som naturlig å sponse Gulltaggen. Vi ser frem til noen flotte dager i april" sier Maria Aas-Eng, Managing Director.

Les mer om Outrider her