Specific Media med som Partner på Gulltaggen

Nyhet   •   jan 28, 2010 10:10 CET

INMA ønsker Specific Media velkommen som en del av Gulltaggen! Specific Media er Norges eneste Behavioral Targeting nettverk og ble etablert i Norge høsten 2009. Det er første gangen Specific Media er med på Gulltaggen, men bak selskapet står flere mennesker som har jobbet med Gulltaggen i en årrekke.

Det er derfor ingen tilfeldighet at selskapet ønsker å være bidragsyter, samt at vi føler det helt naturlig at vi bidrar til utviklingen av Gulltaggen som Norges-- og Nordens største interaktive møteplass, sier daglig leder Andrè Smedsrud

Behavioral Targeting er den raskest voksende formen for bannerannonsering på nett, og selskapet opplever en sterk vekst. Specific Media er nå representert i hele Norden i tillegg til USA og flere land i Europa.

Specific Media skiller seg fra andre annonsenettverk ved at vi har et datanettverk på  over 2 millioner nettsteder internasjonalt hvor vi samler opp data om brukeradferd. Disse dataene brukes deretter som bakgrunn for å bestemme hva som vises i annonsenettverket. Specific Media skiller seg også fra andre nettverk  ved at man målretter annonsene mot enkeltbrukere, ikke nettsteder.

Specific Media dekker over 100 millioner internettbrukere på tvers av Europa, og nærmere 260 millioner globalt.

Les mer om Specific Media