Mike Walsh tilbake til Gulltaggen

Pressemelding   •   jan 28, 2010 10:33 CET

Helt unisont fra tilbakemeldingene fra 2009, var et ønske om å få Mike tilbake på Gulltaggen. Grunnen som deltakerne oppga var at han åpnet øynene for nye mønstre i forbrukeradferd og hvordan dette påvirker fremveksten av nye forretningsmodeller.

Mike Walsh er en ledende internasjonal autoritet på forbrukerinnovasjon og den digitale fremtiden. Han er forfatter av Futuretainment og administrerende direktør for Innovation Research Lab, Tomorrow.

Futuretainment, utgitt av Phaidon ble beskrevet av Wallpaper Magazine som en av de mest etterlengtede titlene i 2009.

Mike har over et tiår erfaring i å hjelpe noen av verdens ledende bedrifter og merkevarer til å omfavne nye ideer. Mike reiser verden rundt etter de beste ideene og for å samle inn den mest relevante innsikten. Han formidler denne kompetansen gjennom sine foredrag og workshops,  for å hjelpe publikum til å ikke bare forstå, men også påvirke den fremtidige retningen av deres bransje.

Du kan lese Mike's BLOGG