Nordström og Ridderstråle til Gulltaggen

Pressemelding   •   des 15, 2009 16:31 CET

Kjell A. Nordström er tilbake på Gulltaggen sammen med Jonas Ridderstråle. Nordström rangeres blant de ti beste ”Management thinkers” i hele verden.

Kjell A. Nordström er tilbake sammen med Jonas Ridderstråle på Gulltaggen 2010. Nordström rangeres blant de ti beste ”Management thinkers” i hele verden. Han er også  doktor/professor i økonomi, bedriftsstrateg, rådgiver og konsulent.

Hans bøker har gått inn på topp-listen over tidenes viktigste og er oversatt til 25 språk. Hans uortodokse stil, direkte form og kompromissløse budskap vekker enormt oppmerksomhet og har gjort han til en av verdens mest etterspurte talere.

Kjell er, i INMAs terminologi, en ROCKESTJERNE.

Med hele 86% 6-ere fra sin innsats på Gulltaggen 2009, ble Kjell den desidert beste foredragsholderen på INMAs arrangementer noensinne. Vi har invitert og utfordret Kjell til å komme til Gulltaggen 2010. For å skape en unik ramme rundt dette har Kjell fått med seg sin mangeårige venn, kollega, medforfatter, professor og like unike Jonas Ridderstråle. Sammen står de bak en av de viktigste bøkene innenfor faget - Funky Business.

Kjell og Jonas vil holde sitt foredrag 29. april, og vi kan garantere et foredrag med inspirasjon og kompetanse i verdensklasse.

Les mer om Nordström og Ridderstråle

Allerede nå kan du kjøpe billetter til Gulltaggen 2010