Gå videre til innhold
Venstre til høyre: Haakon Moss, Marketing/Branding Wellness Norge AS, Per Arne Ødegård, CEO Wellness Norge AS, Dirk Peters, Sales & Marketing Manager Wellness at Home, Moseley Dominic, Key Account Wellness at Home UK & N

Pressemelding -

Eksklusivt salgspartnerskap for utendørs massassjebad i Norge – Villeroy & Boch AG og Wellness Norge AS tilbyr innovative produkter og enestående tjenester

Wellness Norge AS har vært eksklusiv salgspartner for Villeroy & Boch siden mai 2017. Takket være de to selskapenes lange erfaring innenfor velvære ligger alt til rette for en vellykket markedslansering i Norge i 2017. Villeroy & Boch distribuerer massasjebad med stor suksess i flere skandinaviske land, og nå begynner den aktive markedsutviklingen i Norge. Fordelen med dette eksklusive salgspartnerskapet mellom Villeroy & Boch og Wellness Norge er en omfattende service som gir kundene optimal sikkerhet. Kyndig kundebehandling og profesjonell installasjon samt rask service og logistikk sikrer høy pålitelighet og kvalitet.

Villeroy & Boch har solgt massasjebad i Europa i over tolv år og tilbyr produkter med enestående design og innovative funksjoner. I 2015 ble modellen "Just Silence" hedret med den prestisjetunge designprisen iF for sin funksjonelle europeiske design. Den patenterte JetPak™-teknologien til Villeroy & Boch sine massasjebad gjør det enkelt å bytte ut setene som er utstyrt med massasjedyser. Det er 16 forskjellige JetPaks™ som kan kombineres og byttes ut med et klikk – selv når badet er fullt av vann. Den solide EnduraFrame™-konstruksjonen sørger for nødvendig isolasjon og høy energieffektivitet – selv i kaldt vær – og er spesielt egnet i norsk klima.

Sales & Marketing Manager Dirk Peters hos Villeroy & Boch er overbevist om at spabadene til Villeroy & Boch kommer til å bli en suksess i Norge: – Takket være det sterke varemerket Villeroy & Boch, de unike produktene og den enestående servicen vi leverer gjennom salgspartnerskapet, er vi sikre på at vi får mange fornøyde kunder i Norge. "

Kundene finner mer detaljert informasjon om Villeroy & Bochs produkter og tjenester på www.vbspa.no.

For mer informasjon, kontakt: Haakon Moss, Marketing/Branding Wellness Norge; haakon@vbspa.no

Villeroy & Boch Norge AS er en del av det tyske konsernet Villeroy & Boch AG og tilhører en av Europas største produsenter av baderomsprodukter. I konsernet inngår også varemerket Gustavsberg, som er en av Skandinavias ledende produsenter av baderomsprodukter. Villeroy & Boch har vært en viktig del av den europeiske kulturen og er den ledende europeiske premium merkevaren innen husholdningsporselen, fliser, kjøkken og bad. Les mer på www.gustavsberg.no og www.villeroy-boch.com

Villeroy & Boch er et av verdens ledende varemerker for eksklusive keramikkprodukter. Familiebedriften, som ble grunnlagt i 1748 og har hovedkontor i Mettlach i Tyskland, står for innovasjon, tradisjon og en unik stil. Som et anerkjent livsstilsmerke tilbyr Villeroy & Boch produkter innenfor sektorene bad og velvære samt dekketøy og har aktivitet i 125 land.

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness +46 70 073 01 44
Christian Mjaaseth

Pressekontakt Country Manager Norway Bath & Wellness

Villeroy & Boch / Gustavsberg

Gustavsberg er en av Skandinavias ledende produsenter av baderomsprodukter. Høye nordiske standarder, tidløs design og smarte løsninger som sparer vann, energi og penger gjør det enkelt å lage et komplett baderom fra Gustavsberg.

Selskapet eies av den tyske gruppen Villeroy & Boch AG, en av Europas største produsenter av baderomsinnredninger. I konsernet inngår også varemerket Vatette, ledende innen installasjonsmaterialer for baderommet. Gustavsbergsgruppen har i dag rundt 400 ansatte og en omsetning på over 1,1 milliarder SEK.

Porselensproduksjon i Gustavsberg startet i 1825. De første baderomsproduktene ble produsert i 1939, og siden den gang har Gustavsberg stått for høy kvalitet, godt design og innovative løsninger. I dag er porselensproduksjon erstattet av montering i Gustavsberg, men fabrikken i Vårgårda produserer fortsatt kraner og har gjort det i over 100 år. I dag er Gustavsberg ledende innen vannsparing og miljømessig arbeid - fra produkt til ferdig installasjon. Les mer på www.gustavsberg.no

Villeroy & Boch / Gustavsberg
Villeroy & Boch AG Hauptverwaltung Saaruferstr.
66693 Mettlach