Haavind anerkjent som ledende innenfor nøkkelområder av Chambers & Partners

Pressemelding   •   mar 08, 2019 13:45 CET

Flere forretningsområder etablerer seg i Band 1, nye advokater rangeres individuelt og nye områder mottar velfortjent anerkjennelse i Chambers & Partners European Guide.

Haavind trekkes nok en gang frem som ledende forretningsadvokater, og får topplasseringer i viktige strategiske områder som Bygg og Anlegg, Energi, Eiendom og Arbeidsrett.

Vi er stolte av anerkjennelsen og tilliten våre kunder viser oss. Deres støtte bekrefter at vi leverer juridiske tjenester av høy kvalitet sammen med verdiskapende rådgivning. Den solide utviklingen i rangeringene eksemplifiserer hvor viktig hele firmaet tar det å alltid levere kvalitet til våre kunder. Preben Brecke, Managing Partner

Fornybar energi er ett av de strategiske satsingsområdene for Haavind, og ikke bare kan teamet vise til øverste rangering i både Chambers & Partners, The Legal 500 og IFLR 1000, men de kan også være stolte av nye individuelle rangeringer og hederlig omtale fra markedet.

Denne bekreftelsen fra våre kunder styrker vår posisjon som ledende juridisk rådgiver i bransjen, og jeg er stolt av teamet, kommenterer partner og leder for Haavinds energiavdeling, Aksel Tannum

Haavind kan vise til en bredde i sine tjenester, og Chambers anerkjenner også flere av disse for sine kvalitetsleveranser. Nye områder entrer listene og andre klatrer i rangeringene. For første gang er Olje og Gass rangert, og teamet på Insolvens og Restrukturering belønnes for sin dedikasjon til kunder og prosjekt med en Band 2 rangering.

Et annet viktig satsningsområde som høster anerkjennelse er Tvisteløsning og Prosedyre, hvor opptil flere partnere klatrer i listene.

Jeg er veldig takknemlig og ydmyk for den positive omtalen vi får fra våre kunder. Dette er en laginnsats, og jeg er svært stolt over hele teamet, kommenterer Johnny Johansen, partner på tvisteløsning og prosedyre (og individuelt rangert i Band 1 av Chambers & Partners)

Mer om Haavinds rangeringer i Chambers & Partners European Guide her.