La den rustikke sjarmen bli en naturlig del av hjemmet

Pressemelding   •   mar 04, 2015 10:20 CET

Hvorfor har de aller fleste ytterdørsvridere samme overflatebehandling? Slik trenger det ikke å være.

– Nå lanserer Habo tre nye overflatebehandlinger for dørvridere både ute og inne, forteller Habos produktsjef Mathias Flodin, og fortsetter:
– Mange vil gi boligen sin et personlig uttrykk, og nå kan de gjøre det allerede på ytterdøren, sier Mathias Flodin.
Overflatebehandlingene som lanseres i løpet av våren, er kobber, tinn og sort.
Modellene behandlingene vil være å finne på, er Oslo, Oxford og New York. Selvsagt kommer også alt av tilbehør til å lanseres med disse tre overflatebehandlingene. Men den store åpenbaringen for forbrukerne blir nok noe annet. Den klassiske innerdørvrideren A400. Den har vært i Habos sortiment siden 1930-tallet.

A400_koppar.jpgI kobberversjon kommer A400 til å oppleves som både nytt og innovativt, et skikkelig «wow-produkt» i butikken.
Habo har markedets bredeste sortiment av dørvridere og tilbehør. Ingen annen leverandør kan tilby så mange måter å sette et personlig preg på døren på.

Habo er selskapet fra den Svenske kommunen med samme navn. Ei gammel smie som har utviklet seg til å bli Nordens ledende beslagsleverandør. Les videre så forstår du hvorfor.

I vårt hovedsortiment kan du velge mellom nesten 7000 artikler som gjør hjemmet trivelig og funksjonelt. De aller fleste i vårt eget varemerke, Habo. Vår produksjon startet allerede 1921 – så vi vet hva vi snakker om. I dag har vi salgsavdelinger i Sverige, Norge, Danmark og Finland med sin unike kunnskap om deres respektive marked. Vi utvikler sortiment , tilpasset de lokale kravene for farge, form, tradisjon, mål og standarder.

Selskapet er dermed en ledende leverandør av beslag i Norden.

Se etter Habo i byggvarehandelen, jernvaren og på stormarkeder. Våre forhandlere finner du i nærheten og de har god kjennskap til våre produkter. Habo Gruppen forsyner også industrien og grossister med beslag.

Kommentar