Hafa Baderom, 50 åring med et nytt personlig uttrykk – ”Designed for you”

Vi har i over 50 år produsert designete baderomsmøbler med høy funksjonalitet.  Med fokus på høye krav og med kraft fra en lang tradisjon, samt et skarpt øye for gjeldende trender, tar våre kreative designere fram flere spennende produktnyheter til hele baderommet. Vår nye kolleksjon er navet, når vi nå i februar lanserer fremtidens Hafa på markedet. Et uttrykk som speiler vårt fokus på din personlige baderoms opplevelse, vi kaller det – Designed for you.

Premiere for nye Hafa
Under 2014 kommer vi til å satse mye på å forsterke vår posisjon, med et nytt uttrykk og formspråk i alt vi gjør. Fra web og annonser til butikk og katalog. Vårt uttrykk kommer til å speile vår historie,
men også vårt løfte om en personlig baderoms opplevelse.

Formspråk & Designere
Vi drives av en lidenskap i å kunne tilby personlige designede baderom med høy kvalitet. Produkter til hele baderommet som følger markedet, og som følger de rådende trender, med høy funksjonalitet som passer i alles hjem. Blant våre seneste nyheter, finner du møbelseriene Hafa Sun, Life og One.

• Entreprenørskap

• hafa
  • design
  • baderom
  • baderomsmøbler

Hafa har i over 50 år produsert designete baderomsmøbler med høy funksjonalitet, og er ett av Nordens sterkeste varemerke innen baderom. Med fokus på høye krav og med kraft fra en lang
tradisjon, samt et skarpt øye for gjeldende trender, tar våre kreative designere fram produkter til hele baderommet. Hafa inngår i Hafa Bathroom Group AB, sammen med andre Nordiske datterselskaper. HBG eies av Ratos AB, som er børsnotert på Nasdaq OMX, Stockholm.

My Egnell-Färe

Pressekontakt Produktionsledare, Hafa Bathroom Group Ansvarig för företagets PR 070-2800062