Hafa LIFE baderomsmøbel i vårens nye farger.

Hafa Life gir deg et stort utvalg av farger. Therese Samuelsson har designet alternative skuffefronter, noe som gir deg store valgmuligheter, som samsvarer med din personlige stil eller dine kreative ideèr. Hafa Life finnes i tre bredder, med speil eller speilskap. Du kan velge mellom hele ti ulike skuffefronter. Møbelet er ferdig sammensatt, slik at det bare er for deg å sette på den fronten du har valgt.

I vår lanserte vi to nye fronter, rustikk med en herlig følelse av naturlig tre, samt en lekker turkisgrønn front om du ønsker et litt mer fargerikt uttrykk.  Vil du senere fornye deg, ja så kjøper du bare nye skuffefronter som du enkelt bytter. Dermed har du på enkleste vis, endret og fornyet baderomsmøbelet ditt.

«Life baderomsmøbel blir din langvarige følgesvenn på badet. Dette takket være høy kvalitet og omsorg i hver detalj. Dessuten får du muligheten til enkelt å kunne fornye møbelet over tid, ved å bytte skuffefronter slik at du får den stilen og uttrykket du kanskje ønsker på et senere tidspunkt. Velg mellom flere stilrene alternativer eller du kan gå for noe mer fargerikt og spennende! Om familien (samboer/ektefelle, barn) ikke er fornøyd med ditt valg, kan du kanskje la de velge ny front neste gang?» Therese Samuelsson, designer.

• baderomsmøbler

Hafa har i over 50 år produsert designete baderomsmøbler med høy funksjonalitet, og er ett av Nordens sterkeste varemerke innen baderom. Med fokus på høye krav og med kraft fra en lang
tradisjon, samt et skarpt øye for gjeldende trender, tar våre kreative designere fram produkter til hele baderommet. Hafa inngår i Hafa Bathroom Group AB, sammen med andre Nordiske datterselskaper. HBG eies av Ratos AB, som er børsnotert på Nasdaq OMX, Stockholm.