Hafa Original, ett badekar med stil.

Hafa Original er et badekar i stilren design og med en behagelig helning. Det er produsert i genuin støpemarmor som holder varmen lenge og med en overflate i gelcoat for enklere rengjøring. Passer bra med sine mål der ditt gamle badekar har  stått. Badekaret har justerbare føtter for optimal stabilitet.

Hafa Original finnes også som baderomsmøbel i ekte trefinér samt som dusjhjørne med elegante langsgående håndtak.

> Støpemarmor
I et støpemarmorbadekar kan du bade lenge, det naturlige og miljøvennlige materialet holder vannet varmt lenge. Overflaten er behandlet med en unik gelcoat som gir høy glans og finish samt forhindrer at smuss og bakterier trenger igjennom. Støpemarmor er et veldig seigt og slagtålelig material og det er ingen problem å få bort flekker som kosmetikk etc.

Fakta: Hafa Original Badekar, 1562x688x550mm. Baddedybde 450 mm. Pris: 9.995.-

Hafa mønsterbeskytter sine produkter på alle aktuelle markeder.

• badekar
  • støpemarmor

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 277 mill. SEK og har totalt 126 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.