Nyhet, Hafa Moon baderomsmøbel med klassisk rammefront

Pressemelding  •  07-05-2012 08:30 CEST

Vår klassiske møbelserie Hafa Moon finnes nå i en ny utførelse, med rammefront.
Både skuffer og dører er mykstengende og servanten som er av porselen har EasyClean overflate som gjør det lett å holde rent. I serien finnes også flere bredder på møbelet, også en toalettstol og blandebatteri.

Med Hafa Moon baderomsmøbel skaper du lett en klassisk stil. Mye av følelsen sitter i valg av farge og material på vegger og gulv. Velger du å la alle baderommets vegger gå i samme tone kan du skape en personlig følelse ved å variere størrelsen på flisene samt mikse både blanke og matte materialer. Du kan også velge en avvikende farge på fugemassen på en eller flere vegger.

Hafa mønsterbeskytter sine produkter på alle aktuelle markeder.

Fakta: priseksempel: Hafa Moon bredde 560 med speilskap: 7495,-
Design: Cecilia Derle og Venkat Tirunagaru

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 400 mill. SEK og har totalt 177 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom