Nyhet Hafa ONE, vårt minste designmøbel.

Hafa One er vårt minste designmøbel. Perfekt for deg med begrenset plass, men som samtidig vil ha en stilig og smart oppbevaring. Oppbevaringsspeilet skjuler toalettsakene og har et lett tilgjengelig el- uttak, perfekt for el-tannbørsten. Hyllene er tilgjengelig fra begge sider, og el-uttaket kan plasseres på den siden du selv ønsker. LED-armaturet avgir et behagelig varmthvitt lys. Hafa ONE finnes i hvit matt eller sort eikestruktur, og for å gjøre det ekstra enkelt for deg er Hafa One ferdigmontert.

”Hafa One er et møbel for det lille baderommet med smarte løsninger og omsorg i detaljene. Oppbevaringsspeilet skuljer både toalettsaker og et lett tilgjengelig el- uttak. Nedsenket speil, store myke rundinger og høy overflatefinish gir det lille ekstra. Formspråket er ungt, mykt og moderne.” Design: Therese Samuelsson

Hafa mønsterbeskytter sine produkter på alle aktuelle markeder.

• Entreprenørskap

• baderom
  • baderomsmøbler
  • design
  • hafa

Hafa baderom inngår i Hafa Bathroom Group (HBG) som er en nordisk markedsledende aktør innen baderomsinnredning. Vi designer, konstruerer og selger et bredt sortiment av baderomsprodukter med fokus på det nordiske markedet. Vårt hovedkontor ligger i Halmstad der firmaet Hafa AB ble grunnlagt i 1962. Hafa Bathroom Group AB ble stiftet år 2006 etter det at Hafa AB kjøpte opp Westerbergs Badrum i 2005. Siden 2009 eies selskapet av Ratos AB som er notert på Nasdaq OMX Stockholm.

Hafa Bathroom Group AB har i dag 126 årsansatte og omsetter for 277 MSEK, vi har datterselskap i Norge og Finland, samt et representasjonskontor i Kina

My Egnell-Färe

Pressekontakt Produktionsledare, Hafa Bathroom Group Ansvarig för företagets PR 070-2800062