Frisør-gaselle åpner i Harstad - En heldig kunde kan vinne gratis klipp i 1 år

Gasellebedriften HairShop Frisør åpner ny salong på Amfi Kanebogen torsdag 16. august hvor en heldig kunde kan vinne gratis klipp i 1 år. Salongen ledes av harstadværingen Ragnhild Strøm, som også er kreativ leder for HairShop-kjeden og har vært nominert til Årets Frisør i 2010.

- Torsdag 16.august åpner vi HairShop Frisør på Kanebogen, sier daglig leder Ragnhild Strøm entusiastisk.

-   I forbindelse med åpningen arrangerer vi en spennende konkurranse der en heldig kunde kan vinne gratis klipp i salongen et helt år, forteller Ragnhild.  - I tillegg feirer vi nyåpningen med mange gode tilbud. På selve åpningsdagen kan kundene trekke sin egen klippepris og få en hårklipp helt ned til 1 krone! Og så har vi mange knalltilbud på hårprodukter, fortsetter hun.

HairShop er et spennende frisørkonsept, som har vel så mye fokus på produktsalg som behandlinger. Hos HairShop er det uformell stemning og hyggelig service. - Her er folk i alle aldre velkomne, forteller Ragnhild

-  Klokken 10.00 torsdag 16. august står vi klare til å ta i mot nye kunder. Vi ønsker alle i Harstad og omegn velkommen til HairShop Frisør, som blir en av de sprekeste salongene i hele byen! Vi skal sørge for at alle som er innom får en «Happy Hair Day!», som er slagordet til HairShop, sier Ragnhild begeistret.

Ragnhild Strøm har en lang fartstid i frisørbransjen. I tillegg til stillingen som daglig leder for salongen på Kanebogen, jobber hun også som kreativ og faglig leder for hele HairShop kjeden. Ragnhild jobbet tidligere på Nikita Hair på samme senter, men har de siste årene gjort karriere i Oslo.  I 2010 ble Ragnhild nominert i den prestisjetunge konkurransen Årets Frisør.

• Skjønnhet

• hairshop frisør
  • nyåpning
  • ragnhild strøm
  • harstad
  • kanebogen

HairShop Frisør er en salongkjede som ble etablert i 2004 og har 18 salonger over hele Norge. Salongen er en leken og uformell og tilbyr hyggelig service til hele familien. HairShop Frisør har bransjens bredeste produktutvalg med kjente produktserier i flere prisklasser. Kjeden er i rask fremvekst, som har blitt kåret til Gasellebedrift tre år på rad som følge av rask vekst og gode resultater. HairShop Frisør har som visjon å bli en av Norges største salongkjeder.

Morkonsernet Raise Gruppen AS (tidl. Nikita Gruppen) driver i dag Skandinavias største og mest anerkjente konsepter innen hår og skjønnhet med til rundt 130 frisørsalonger, 7 skoler og over 830 medarbeidere i Norge og Sverige. Visjonen er å skape historiens største frisør- og skjønnhetseventyr.

Raise Gruppen er i dag representert i Norge og Sverige med blant annet følgende frisørkonsepter: Nikita Hair (89 salonger), HairShop Frisør (18 salonger), Headmasters (11 salonger), Alex Verdini (3 salonger) og Preus Frisøropplevelser (8 salonger).