HCL Technologies skal levere moderne datasenter tjenester til AstraZeneca

Pressemelding   •   des 19, 2011 06:42 CET

LONDON Storbritannia, NOIDA INDIA - 16. desember, 2011 - HCL Technologies (HCL), en av verdens ledende globale leverandører av IT-tjenester annonserte idag at de har blitt valgt av AstraZeneca, en av verdens ledende Biofarmasiselskapet, som en strategisk infrastruktur outsourcing partner. HCL vil være ansvarlig for leveranse, styring og transformasjon av AstraZeneca globale Hosting og Collaboration miljø.

Som en del av fem års leveransen vil HCL være ansvarlig for administrasjon av AstraZeneca’s datasenteret miljø på tvers av over 60 lokasjoner globalt inkludert hosting og migrering av eksisterende store datasentre til nye state-of-the-art datasentre. I tillegg vil HCL administrere AstraZeneca globale Collaboration miljø inkludert e-post, messaging og Collaboration Services for brukere over hele verden.HCL vil også levere endrings prosjekter, inkludert server virtualisering, lagring og backup transformasjon og implementering av hybride skyløsninger.