BilPool på Kiellands plass

Hertz BilPool utvider i Oslo, Kiellands P-hus

Nå har vi åpnet en ny bilpool på Alexander Kiellands plass. Her er det satt opp tre biler som alle kan benytte seg av hele døgnet.

Bilene står i Q-park sitt parkeringshus. Inngang via Kiellands Hus eller gå inn kjøreveien. Bilene står rett bak veggen når du kommer ned kjørerampen. Det er skiltet med Hertz BilPool på plassene.

Våre priser

Mange som bor i urbane strøk har ikke bil, men trenger en, av og til. Når du har behov for bil så har vi en i nærheten. I Hertz BilPool kan du hente en bil på en fast parkeringsplass. Du bestiller bilen og låser den opp med appen, nøkkelfri tilgang. Når du er ferdig, fyller du drivstoff som er inkludert i prisen, og parkerer bilen der du hentet den.