Hertz gir deg gratis bil - «Hertz Freerider» lanseres i Norge

Hertz Bilutleie lanserer nå en kjøreordning hvor du kan leie en bil uten at det koster noe som helst. Besøk venner og familie, eller dra til et sted i Norge du ikke har vært før. Perfekt for studenter og andre som kan være fleksible.

Perfekt tilbud til den fleksible
Med Hertz Freerider kan alle over 21 år med sertifikat enkelt reservere en bil. Bilen og første drivstofftank er gratis. På en egen nettside ser man hvilke biler som er tilgjengelige og hvor de skal kjøres. For den fleksible gir dette muligheter for å besøke venner og familie, eller å ta en spontan helgetur, uten at reisen koster noe som helst.

-          Hertz Freerider er et nytt tilbud som vi har store forventninger til. Vi vet det er mange som planlegger reiser spontant, og for dem er Hertz Freerider perfekt, sier Trygve Simonsen, adm. direktør i Hertz Norge.

-          Hertz har omkring 6 000 topp moderne biler tilgjengelig i Norge. Og selv om leien er gratis får man selvsagt nyte godt av hele servicekonseptet vårt, fortsetter Trygve Simonsen i Hertz Norge.

Knallsuksess i Sverige
Hertz i Sverige lanserte Freerider for fem år siden og årlig gjennomføres det nå 5 500 gratisreiser. Over 50 000 er medlem i Hertz Freerider i Sverige.

-          Basert på erfaringene fra Sverige forventer vi ganske raskt å passere 3 500 slike gratisleier i året. Det betyr jo at 10 personer hver eneste dag kommer dit de skal tilnærmet helt gratis, sier Trygve Simonsen i Hertz Norge.

Adm. direktør Trygve Simonsen, Hertz Norge. Mobil: 906 43 576

Hertz – et ledende leiebilselskap
Hertz er representert i 148 land på samtlige kontinenter med over 8800 utleiestasjoner som leier ut mer enn 33 millioner leiebiler per år.

I 1968 åpnet Hertz sin første stasjon i Norge. Hertz Norge er i dag markedsledende med over 170 utleiepunkter over hele landet som blant annet dekker samtlige flyplasser. Leiebilflåten i Norge består av nærmere 6 000 nye og moderne biler.

Samtlige utleiestasjoner i Hertz Norge er miljø- og kvalitetssertifisert gjennom standardene ISO 14001 og ISO 9001.