3 nye ansatte til Hewlett Packard Enterprise

Pressemelding   •   jan 11, 2016 09:00 CET

Hewlett Packard Enterprise har styrket sin organisasjon med 3 nye ansatte.

Camilla Braathen (32) blir ny Sales Executive i TS Consulting. Camilla kommer fra en stilling som KAM for Forsvarsdepartementet i Datametrix, og før dette Sales Manager for consulting og systemintegrasjon i Tieto Norge. Hun har tidligere jobbet i Hewlett-Packard som Account Manageretter å ha startet som Sales Trainee. Camilla har bred erfaring innen IT-infrastruktur, prosjekt/consulting og drift/sourcing og hun har mastergrad fra Handelshøyskolen BI innen markedsføring og økonomi.

Knut-Vidar Rognli (41) er ansatt som Account General Manager. Knut-Vidar skal primært jobbe med Telenor og Statoil. Han er siviløkonom og har salgs- og ledererfaring innenfor IT, Telecom og Finans.

Knut-Vidar hadde 8 år med HP frem til 2008, deretter outsourcingtjenester i Lindorff Gruppen og KAM-rolle hos Ericsson siste 5 år mot det norske telecommarkedet.

Eirik Ravneberg (29) kommer inn som salgsspesialist på servere i Global Accounts/Comercial & Public teamet.

Han kommer fra Arrow ECS, der han har jobbet som Business Development Manager med ansvar for EMC forretningen.

Eirik er utdannet innen markedsføring på Handelshøyskolen BI.

About Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise is an industry leading technology company that enables customers to go further, faster. With the industry’s most comprehensive portfolio, spanning the cloud to the data center to workplace applications, our technology and services help customers around the world make IT more efficient, more productive and more secure.