Adapter ET36A gjør det mulig å bruke HiKOKIs 36V MULTI VOLT-batteriverktøy med nettstrøm.

Nyhet! Uendelig driftstid med nettstrøm-adapter for batteriverktøy!

Nå kan du kjøre batteridrevne maskiner med ledning!

HiKOKI Power Tools inroduserer ”MULTI VOLT 2.0” som gjør jobben enda enklere og mer fleksibel for brukeren. Ved hjelp av en unik adapter ET36A for batteridrevne 36V MULTI VOLT-maskiner, kan maskinene nå kjøres med ledning! Dette gir uendelig brukstid og du kan spare batteriene til du virkelig trenger dem - i de tilfellene du allikevel har tilgang til strøm eller står ved en stasjonær arbeidsplass.

HiKOKIs 36V MULTI VOLT-plattform endrer forutsetningene for hva som tidligere var mulig på arbeidsplassen ved å tilby batteriverktøy med samme effekt som nettdrevet verktøy. Du får nå full fleksibilitet og frihet med MULTI VOLT.

Adapteren ET36A gir de "trådløse" 36V batterimaskinene den ultimate brukervennlighet og allsidighet ved å kunne velge å kjøre på batteri når man trenger det, og strøm når det er hensiktsmessig.

Dette vil virkelig gjøre arbeidshverdagen enklere og mer fleksibel.

Dette er MULTI VOLT
HiKOKI satser stort på å gi proffbrukeren full mobilitet og frihet på arbeidsplassen - en trådløs hverdag. MULTI VOLT 36V har kraft som med ledning, men gir trådløs mobilitet og frihet. I tillegg til høy kraft har MULTI VOLT batteriet samme kompakte størrelse og lave vekt som dagens 18V. Man beholder dermed fordelen med lette og ergonomiske verktøy, men med doblet kraft som med ledning. Proffbrukeren trenger dermed ikke lenger å bruke ledningsverktøy for krevende jobber, men kan kombinere alle sine elverktøy i en og samme batteriplatform MULTI VOLT, som er kompatibel med Hitachi/Hikoki 18V serie.

Vår garanti – din trygghet

Lyst til å teste kraften i MULTI VOLT fra HiKOKI? Med vår fornøydhetsgaranti kan du nå teste 36V MULTI VOLT i 10 dager. Er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake. For fullstendige garantivilkår: https://hikoki-powertools.no/service/fornoydhetsgaranti-1

Trygt kjøp! Lader, batteri og elverktøy omfattes av HiKOKIs 3-års garanti. Garantien gjelder direkte fra kjøpsdato uten krav til registrering.  Les mer om vår garanti her: https://hikoki-powertools.no/service/garanti