Hitachi Power Tools går over til ny og moderne emballasje på MFT skruer og festemidler

Pressemelding   •   sep 15, 2014 06:00 CEST

Moderne emballasje
Som en av markedets ledende leverandører er Hitachi Power Tools opptatt av å tilby produkter og emballasje av høy kvalitet. I den forbindelse går vi over til moderne emballasje i plast på alle produkter innenfor produktspekteret skruer og festemidler.

Solid og miljøvennlig; tåler kulde, fukt og fall (og kan brukes som matboks).
Systemet møter alle dagens utfordringer for håndverkere og hobbysnekkere. Endelig er det slutt på emballasje som går i oppløsning, sprekker eller ikke tåler et fall uten at innholdet ramler ut. De nye forpakningene er gjennomtestet og utviklet for å tåle kulde, fukt og fall. I tillegg er boksene stabile og sterke og kan stables uten problem takket være et unikt "byggeklossystem" med spor i lokkene. Boksene er produsert i gjennomsiktig og miljøvennlig og resirkulerbar plast, slik at du fint kan bruke boksene til annet formål, som f.eks. matboks, uten fare for giftige kjemikalier. Forpakningene er godt merket på flere sider slik at du raskt finner den boksen du er ute etter, men har også plass til egen merking på lokket, dersom det skulle være ønskelig.

Spesialutviklet koffert for oppbevaring og transport
Alle størrelsene "går opp i hverandre" og passer selvfølgelig perfekt i en spesialutviklet koffert for de nye forpakningene. Kofferten er solid og kan lukkes igjen uten at lokkene er satt på - og uten at innholdet faller ut av boksene. Kofferten kan stables på andre verktøykofferter med et enkelt "click-system" som også passer andre verktøykofferter, som f.eks Hitachis stablebare verktøykofferter (HIT-System Case).

Glidende overgang til ny emballasje
Produksjonen av vårt nye sortiment vil etter planen være i gang fra 1. oktober, og det vil bli en glidende overgang fra gammel til ny emballasje etter dette. Som forbruker håper vi å finne de nye produktene i butikkhyllene allerede tidlig på nyåret (2015)

Hitachi Power Tools Norway AS er en av Norges ledende leverandører til jernvare-, byggevare-, elektro- og VVS-bransjen innen områder som elektroverktøy, spikring, håndverktøy og festemidler. Våre varer blir distribuert gjennom Norges ledende forhandlere, og er tilgjengelig over hele Norge. Produktspekteret er beregnet på den profesjonelle bruker, og kvalitetsnivået er tilsvarende. Vi er sikker på at du blir fornøyd dersom du velger et produkt fra oss.

Les mer på www.hitachi-powertools.no

Kommentarer (0)