Årets julegavetips fra HP Norge

Pressemelding  •  02-12-2013 15:52 CET

Fornebu 26. november 2013  -  HP presenterer årets julegavetips fra vårt brede sortiment av PCer og skrivere som passer til ulike behov, budsjetter, smak og behag.

Windows 8-baserte HP PCer

HP Spectre 13 Ultrabook   -  Imponerende design, fantastisk ytelse.
HPs fremste Ultrabook - hvor ingeniørvitenskap møter kunst. Den superlette, utrolig tynne maskinen kombinerer sømløs solid aluminium med design i trøffelfarge og gullchampagnefarget tastatur. Inni er den full av alt du behøver for å skape, koble til og ha det moro.

Veiledende pris inkludert mva fra: 9 999 kr

HP Pavilion11 x2 PC  -  Avtagbar, men tilkoblet skjerm.
Få to-i-en! Dette er PCen som lar deg skifte mellom bærbar PC og nettbrett. Denne hybridmaskinen
har Windows 8 med berøringsskjerm. Skriv e-post, gjør lekser eller nyt kreative prosjekter på denne bærbare PCen, deretter kan du enkelt ta av skjermen og få et nettbrett som holder deg tilkoblet. Chatting på nettet er mer engasjerende med doble webkamera og fantastisk Beats Audio™ - designet for den beste og rikeste lyden på en PC.

Veiledende pris inkludert mva fra: 4 999 kr

HP ENVY Rove 20 Mobile All-In-One stasjonær PC  -  Alt-i-ett for hele familien.
HP ENVY Rove 20 Mobile er en ypperlig alt-i-ett PC for hele familien. Sett den 20-tommers (50.8cm) store berøringsskjermen stående når du ser filmer, eller legg den flatt på stuebordet for å spille spill sammen. HP ENVY Rove har innebygd batteri, og meget fleksibel skjerm slik at du kan velge den beste vinkelen til ditt bruk. Med denne alt-i-ett PCen kan alle ta del i moroa og samles for spill og kreative oppgaver på berøringsskjermen.

Veiledende pris inkludert mva fra: 8 499 kr

HP ENVY Phoenix 800 Stasjonær PC – gaming-PCen.
Dette er vår hittil kraftigste stasjonære PC spesielt konstruert for å kunne levere eksepsjonell ytelse for gaming. Med avansert grafikk, kraftig lyd og ytelse, får du en top-of-the-line stasjonær PC som også har utseendet med seg. Lynraske prosessorer og grafikk muliggjør intense spillopplevelser. Den har i tillegg stor lagringsplass og enkelt vedlikehold som ikke krever verktøy og Beats AudioTM - designet for den beste og rikeste lyden på en PC.

Veiledende pris  inkludert mva fra: 9 999 kr

HP ENVY 15 TouchSmart bærbar PC
HP ENVY TouchSmart 15 bærbar PC er optimalisert for flerberøring og Windows 8, slik at du kan navigere på skjermen med flere fingre samtidig. En fantastisk HD-skjerm gir meget høy kvalitet på film
og video-samtaler. HP ENVY TouchSmart 15 har Beats AudioTM som gir den beste og rikeste lyden på en PC. Dette er en perfekt kombinasjon av underholdning og design.

Veiledende pris inkludert mva fra: 7 999 kr

HP ENVY 23 TouchSmart All-in-One stasjonær PC
En stor alt-i-ett stasjonær PC, laget med Windows 8 og berøringsskjerm som drives av Intel® Core™ i3 prosessor. Med ett 23" diagonalt kant-til-kant full HD glass-skjerm, Blu-ray™ driver, Beats Audio™ og en HP TrueVision HD Webkamera, har TouchSmart noe for alle i familien.

Veiledende pris inkludert mva fra: 7 999 kr

Android-baserte HP PCer

HP Slate 21 All-in-One stasjonær PC  -  Android™ har fått storskjerm.
La alle sette seg på sine favorittplasser hjemme, og se moroa starte på den store HD-berøringsskjermen til HP Slate 21 All-in-One. Hver gang du logger på vil dine favoritt Android-apper, bilder og widgets komme opp med en gang. Len deg tilbake for å skrive, zoome og sveipe deg rundt i din digitale verden.

Veiledende pris inkludert mva fra: 2 999 kr

HP Slatebook x2  -  100 % nettbrett. 100 % bærbar PC. 100 % AndroidTM.
Skift uanstrengt fra underholdning til arbeid, med et nettbrett med full HD-skjerm som enkelt forvandles til en bærbar PC. Bruk dine favoritt Android-apper og arbeid eller spill i timesvis med to batterier. Mer enn et nettbrett, mer enn en bærbar PC - det gir deg mer av alt du ønsker.

Veiledende pris inkludert mva fra: 3 999 kr

HP Slate 7
HP Slate7, er et komplett Android nettbrett med Beats Audio og enkel utskrift.

Veiledende pris inkludert mva fra: 1 299 kr

Nå kan du skrive ut fra smarttelefoner eller nettbrett

HP ENVY 4500 e-All-in-One skriver
Skriv ut trådløst direkte fra smarttelefoner, nettbrett eller internett-tilkoblede PCer, og skann direkte til mobilenheten.  Med HP Envy 4500 kan du
enkelt skrive ut fotografier av høy kvalitet uten kanter, og skarpe dokumentutskrifter. Skriveren har automatisk tosidig utskrift og valgfrie høykapasitets patroner.

Veiledende pris inkludert mva fra: 749 kr

HP Photosmart 6520 e-All-in-One skriver
Skriv ut trådløst direkte fra smarttelefoner, nettbrett eller Internett-tilkoblede PCer. Del
minner ved å skanne rett fra e-post. Spar tid og papir med automatisk tosidig utskrift og få rimelige kvalitetsutskrifter.

Veiledende pris inkludert mva fra: 1 299 kr

HP er et av verdens største IT-selskap og tilbyr utskrifts- og personlige dataprodukter, IT-tjenester, programvare og løsninger som forenkler teknologiopplevelsen for forbrukere og virksomheter. For mer informasjon om HP, besøk www.hp.no.

I Norge har HP hovedkontor på IT Fornebu i Bærum, rundt 350 ansatte og ca. NOK 4 milliarder i omsetning.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom