CES 2017 Innovation Award til HP Spectre 13: Redefinerer kategorien for bærbare PCer

Pressemelding   •   jan 09, 2017 13:25 CET

HP Spectre 13

Fornebu 9.januar 2017

CES 2017 Innovation Award ble tildelt HP Spectre 13 i kategorien Computer hardware and components forrige uke. Her er begrunnelsen:

“HP Spectre 13 ble konstruert og designet for å bli den beste bærbare PCen noensinne. Den ekstremt tynne PCen kombinert med overraskende kraftig ytelse og lang batteritid, redefinerer kategorien for bærbare PCer. Denne maskinen er for kunden som ønsker banebrytende teknologi i den tynneste formfaktoren noensinne.»

HP Spectre er en del av HPs premium serie og representerer design og teknologi på et helt nytt nivå. PCen er bare er 10,4 mm tykk, og henter kraften fra Intel® Core™ i5 eller i71.

Flere av HPs nylige lanseringer ble omtalt blant de best nyskapningene for 2016: HP ENVY Curved All-in-One, HP Elite x3 mobility platform, og HP Spectre x360. I tillegg ble HP Elite x3 Lap Dock og HP Sprocket Photo Printer trukket fram henholdsvis i kategorien computer peripherals og digital imaging. HP EliteBook x360 ble omtalt som en av de viktigste produktlanseringene på CES 2017.

Consumer Electronics Show ble avlsuttet søndag 8,januar.