Dette er nye HP

Pressemelding   •   jan 11, 2016 15:13 CET

Dette er nye HP
HP er verdens ledende selskap innen PC- og printteknologi, og vi skaper teknologi som gjør hverdagen enklere for alle.

I en stadig mer sammenkoblet verden fokuserer vi på fornyelse av oss selv som selskap og teknologien vår. Vi tilrettelegger for at forretningslivet, samfunnet og enkeltpersoner kan fornye måten de arbeider, tenker og skaper på.

Vårt nye selskap har kreativitet og hurtighet som en innovatør kombinert med størrelsen og styrken til et Fortune 100 selskap med 76 års erfaring.

Hva står vi for?
Vi tror på en framtid der virkeligheten skapes i møtet mellom det digitale og det fysiske, det som i markedet kalles Blended Reality. Vi mener at alle kan bidra til å være kreative og skape når de har tilgang til intuitiv og brukervennlig teknologi. Og vi mener at teknologi bør arbeide for deg og tilpasses dine behov, din virkelighet og ditt miljø.

Visjon
HPs visjon er å skape teknologi som gjør livet enklere for alle. Vi tror på stadig fornyelse og at teknologi bør gjøre livet enklere for alle uansett hvor du befinner deg. Denne visjonen ligger til grunn for alt vi gjør i HP, hvorfor og hvordan vi gjør det.

Misjon
Vår misjon er å skape opplevelser som begeistrer.

Vi stiller oss daglig spørsmålet "Hva slags imponerende teknologi skal vi lage idag? Hvilke ekstraordinære mennesker skal vi arbeide med? Hvilke opplevelser skal vi gi til verden? Hvordan kan vi skape en opplevelse som både tilfredsstiller forventninger og begeistrer?"

I HP jobber vi for å gjøre en forskjell gjennom folkene vi ansetter og opplevelsene vi skaper, hvordan vi behandler kundene og hverandre, og ikke minst gjennom teknologien.

Bak teknologien ligger det mer enn 18 000 globale patenter, og 50 000 ansatte som jobber for at folk og bedrifter kan gå fra å unnfange store ideer til å sette dem ut i livet.

Ingeniørkunst i fokus
HPs teknologi bygger på praktisk ingeniørkunst. Vi har fokus på å løse problemer og finne nye muligheter ved å utvikle nyttige, smarte og enkle løsninger som kan gjøre en forskjell for folk. Vi er opptatt av at gode ideer skal bli virkelighet og at ambisiøse utfordringer kan bli unike produkter og løsninger som gjør at folk kan skape nye, bedre og enestående muligheter.

Kultur
Kulturen vår handler om stadig fornyelse. Våre grunnleggere, Willian Hewlett og David Packard skapte grunnlaget for Silicon Walley og revolusjonerte industrien med ny teknologi.

Selv om vi stadig fornyer oss, er det én ting som ikke forandrer seg: verdiene våre. Disse har tålt tidens tann og er grunnleggende for kulturen vår; en kultur som hver og en av oss bidrar til hver dag, i alle ting vi gjør.

Verdiene våre
Vi verdsetter stor grad av entusiasme, dynamikk og eierskap. Dette er entreprenørkvaliteter som bidrar til vekst i bedriften. Vi flytter grenser for å lage gode produkter og tjenester, og når vi sender dem ut på markedet, er det alltid med kompromissløs integritet – basert på vår lange tradisjon for kvalitet.

Vi har tillit til og respekterer hverandre, fordi vi verdsetter det den enkelte gjør for selskapet. Vi oppnår de beste resultatene våre gjennom lagarbeid, fordi vi ved å samarbeide kan innfri forpliktelsene våre, øke kompetansen og gi større bidrag.

Vi har fokus på meningsfylt innovasjon – den typen som gjør hverdagen enklere for kunder, partnere og samfunnet vi er en del av.

Dette er The HP Way.

Telefon: 85 500 300.