HP har åpnet det første Cloud Center of Excellence (CCoE) i Europa

Pressemelding   •   des 08, 2011 16:16 CET

HP’s Cloud Centers of Excellence brukes for å bygge, vise og prøve ut løsninger for bedrifter som fornyer seg med interne og eksterne sky-tjenester.

Med et HP CloudSystem Matrix, inkludert 3PAR lagringssystem og HP Cloud Service Automation, er HP nå enda bedre utstyrt for å møte interessen fra sine kunder og kan raskere utvikle skyløsninger med høy nytteverdi.

HP Cloud Centers of Excellence er en felles satsing mellom HP og høyt kvalifiserte partnere. Flere CCoE er under klargjøring rundt om i Europa.

HP lager nye muligheter for at teknologi skal være meningsfull for mennesker, bedrifter, styresmakter og samfunn. HP er verdens største teknologiselskap, og har en portefølje som dekker utskrift, personlig databehandling, programvare, tjenester og IT-infrastruktur, for å løse kundeproblemer. Mer informasjon om HP (NYSE: HPQ) er tilgjengelig på http://www.hp.com