HP presenterer banebrytende innovasjoner på CES 2018

Pressemelding   •   jan 09, 2018 15:00 CET

HP Spectre x360

Ny HP Spectre x360 15, HP ENVY X2 og OMEN Game stream er blant nyhetene som ble presentert på årets første store elektronikkmesse i Las Vegas.

HP, Inc. presenterer en rekke nye produkter på CES 2018. De nyeste HP-produktene tar ytelse, design og funksjonalitet til nye høyder - fra verdens kraftigste konvertible1, en alltid tilkoblet PC 2-i-1, til banebrytende spillteknologi.

"Hvert aspekt av PC-opplevelsen blir gjenoppdaget, og HP er i forkant," sier Anne-Sophie Hadberg, leder av Consumer Personal Systems EMEA, HP Inc. "Vår CES 2018-serie viser hva som er mulig når du kombinerer kundens innspill med førsteklasses design- og ingeniøregenskaper. HP-teknologien endrer spillet; med verdens mest kraftfulle konvertible PC, med den utrolige allsidige ENVY x2 All-Connected PC, og med vår banebrytende serie OMEN-spill hardware og programvare.

HP Spectre x360 15

Premium HP Spectre x360 15, verdens kraftigste konvertible PC1, gir rask ytelse og kraftig diskret grafikk for enkelt å lage, redigere og streame 4K og 3D-innhold.

Spesifikke funksjoner inkluderer:

• Kraft og ytelse for kreative entusiaster: Fra intensive arbeidsbelastninger til redigering av store videofiler, vil brukerne oppleve rask responstid og ytelses- og grafikkfunksjoner med valg av:
  • o8. generasjon Intel® Core ™ i7 8705G-prosessor3 med Radeon ™ RX Vega M-grafikk som gir opptil 12 timers batterilevetid4 med rask ladeteknologi - 50 prosent i 30 minutter5, eller
  • oQuad core 8. Intel® Core ™ -prosessorer3 med NVIDIA® GeForce® MX 150-grafikk med opptil 13,5 timers batterilevetid med hurtigladeteknologi - 90 prosent i 90 minutter6.
  • Nydelig, premium design: Bygget av et aluminium CNC-maskinert chassis med ny vinkelprofil på 19,5 mm som veier 2,09 kg7. Den tilbys i Dark Ash Silver med Copper Luxe-aksenter med sømløse overganger mellom laptop, tablett og underholdningsmodus. Høyttalere sitter nå over tastaturet for en forbedret lydopplevelse i hvilken som helst modus, samtidig som tastaturet kan tilby et numerisk tastatur som er ideelt for Adobe shortcut-taster.
  • Bare fantasien setter grenser: 4K UHD8 15,6-tommers diagonalt berøringsskjerm og valgfri HP Tilt-penn setter ideer i gang på det digitale lerretet. Den slitesterke og strålende Corning® Gorilla® Glass 4-skjermen er sterk og ripebestandig når du skal lage på farten, og bruke en berøringsskjerm.
  • Sikker og smart: Pakket inn i denne kraftige PC-en rommer også et IR-kamera som støtter Windows Hello2 og en fingeravtrykksleser for å logge inn på en trygg og sømløs måte i begge modusene.

HP ENVY x2

HP ENVY x2 er en alltid tilkoblet PC, spesialkonstruert for kontinuerlig bruk, som alltid er klar til arbeid med Intel® CoreTM-prosessorer.

Spesifikke funksjoner inkluderer:

• Tynn, lett og slitesterk: Den vifteløse CNC-maskinert aluminiumtabletten er 7.9 mm9 og 0.76 kg.10 og har en strålende 12,3-tommers diagonal berøring WUXGA + display11 med Corning® Gorilla® Glass for økt holdbarhet og ripebestandighet når du er på farten.
  • Optimalisert for redigering og multi-oppgavebehandling: Det lærlignende tekstilhuset i Oxford Blue integrerer et justerbart stativ for å forvandle enheten til laptop, lesing og tabletmodus. Tastaturet har en 1,3 mm nøkkelreise for en jevn skriveopplevelse i alle lysforhold. Windows Ink-pennen gir en naturlig tegne- og skriveopplevelse med penn og berøring.
  • Frihet til å være produktiv og tilkoblet flere steder: Opptil 17 timers batterilevetid12 og Windows 10 Home2, vær produktiv på Wi-Fi, synkronisert med Connected Modern Standby13, og koble til et LTE-Advanced support-alternativ14 med Intel® XMM ™ LTE-modemer.
  • Bygget for produktivitet: 7. generasjon Intel® CoreTM Y-Series3 prosessorer er optimalisert for maksimal ytelse gevinster utstyrt med opptil 256 GB PCIe SSD Storage15 for å lagre presentasjoner og multi-oppgave med opptil 8 GB LPDDR3-minne.

OMEN Game Stream

OMEN Game Stream17 gjør det mulig for spillere å spille topp AAA-spill når som helst og hvor som helst ved å utnytte kraften og ytelsen til OMEN-PCen på en hvilken som helst Windows 10 mobilenhet2 med høyhastighets internettforbindelse.

Spesifikke detaljer inkluderer:

• Tilkoblet cloud gaming opplevelse: Tilbys i OMEN Command Center, kan spillere nå ta OMEN spillopplevelsen med dem på farten med en OMEN gaming PC, som gjør alt fungere som en skytspillserver.
  • Flytt grensene: Ved hjelp av en hvilken som helst Windows 10-enhet2 kan spillere koble til sin OMEN-PC og spille spill som ligger langt utover maskinvarespesifikasjonene til tilkoblingsenheten for en utrolig cloud spillopplevelse.

OMEN X 65 Big Format Gaming Display med NVIDIA G-SYNC ™

OMEN X 65 Big Format Gaming Display med NVIDIA G-SYNC ™ er en neste generasjon storformat gaming-skjerm for hjemmet med en cutting edge 4K UHD10 65-tommers diagonal skjerm.

Spesifikke detaljer inkluderer:

• Utrolig grafikk og ytelse: Skjermen kjører en 120 Hz oppdateringshastighet med ultra-lav ventetid som gir spillere mulighet til å nyte nydelige visuelle bilder med den ytelsen de ønsker for å hevde seg i konkurransen.
  • Slående visuelt utseende for spill: 4K UHD8 og HDR-10 gir nydelig farge, lysstyrke og kontrast til de nyeste spillene på markedet.
  • Designet for spill og mer: NVIDIAG-Sync ™ og NVIDIA® SHIELD ™ TV-integrasjon gir utrolig flytbarhet til skjermen for spill, streaming filmer, TV-programmer og musikk16.

For mer informasjon om ny OMEN-maskinvare og programvare, besøk OMEN Game Stream bloggen og OMEN X 65 Big Format Gaming Display med NVIDIA G-SYNC ™.

1.Based on HP internal testing using the PCMark 10 benchmark, 8th Gen Intel® Core™ i7-8705G Processor with Radeon RX Vega M GL graphics, Radeon RX Vega M Graphics, 16gb RAM, 512gb SSD, 4K display.

2.Not all features are available in all editions or versions of Windows. Systems may require upgraded and/or separately purchased hardware, drivers, software or BIOS update to take full advantage of Windows functionality. Windows 10 is automatically updated, which is always enabled. ISP fees may apply and additional requirements may apply over time for updates. See http://www.microsoft.com.

3.Multi-core is designed to improve performance of certain software products. Not all customers or software applications will necessarily benefit from use of this technology. Performance and clock frequency will vary depending on application workload and your hardware and software configurations. Intel’s numbering is not a measurement of higher performance.

4.Windows 10/ MM14 battery life will vary depending on various factors including product model, configuration, loaded applications, features, use, wireless functionality, and power management settings. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage. See www.bapco.com for additional details.

5.Recharges your battery up to 50% within 30 minutes when the system is off (using “shut down” command). Recommended for use with the HP adapter provided with the notebook, not recommended with a smaller capacity battery charger. After charging has reached 50% capacity, charging speed will return to normal speed. Charging time may vary +/-10% due to System tolerance. Available on select HP Spectre x360, HP Spectre and HP x2 PC models. See http://store.hp.com for a full list of product features.

6.Recharges your battery up to 90% within 90 minutes when the system is off (using “shut down” command). Recommended for use with the HP adapter provided with the notebook, not recommended with a smaller capacity battery charger. After charging has reached 50% capacity, charging speed will return to normal speed. Charging time may vary +/-10% due to System tolerance. Available on select HP Spectre x360, HP Spectre and HP x2 PC models. See http://store.hp.com for a full list of product features.

7.Weight and system dimensions may fluctuate due to configuration and manufacturing variances.

8.4K Ultra High-definition (HD) content required to view 4K Ultra HD images.

9.Thickness includes detached tablet only.

10.Weight includes tablet only. Weight and system dimensions may fluctuate due to configuration and manufacturing variances.

11.WUXGA+ content required to view full WUXGA+ images.

12.Battery life tested by HP using continuous FHD video playback, 1080p (1920x1080) resolution, 150 nits brightness, system audio level at 17%, player audio level at 100%, played full-screen from local storage, headphone attached, wireless on but not connected. Actual battery life will vary depending on configuration and maximum capacity will naturally decrease with time and usage.

13.System in Connected Modern Standby mode wireless on. Standby time will vary depending on various factors including battery, network configuration, individual usage pattern and configuration. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage.

14.4G LTE module requires activation and separately purchased service contract. Check with service provider for coverage and availability in your area. Connection speeds will vary due to location, environment, network conditions, and other factors. 4G LTE not available in all regions.

15.For solid state drives, TB = 1 trillion bytes. Actual formatted capacity is less. Up to 35GB of system disk is reserved for system recovery software.

16.High-speed internet required.

17.OMEN cloud-based service that streams high-end gaming to other Windows 10 PCs. Must activate a Game Stream account and download the OMEN Command Center app in the Microsoft store. System requires a minimum upload speed of 10 Mbps at 5GHz and is compatible with Windows 10 PCs only. Internet service required and not included.

Intel, the Intel logo and Intel are trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries in the U.S. and/or other countries.

NVIDIA, GeForce, Surround, and the NVIDIA logo are trademarks and/or registered trademarks of NVIDIA Corporation in the U.S. and other countries.

Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.

© 2017 HP Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.