HP Spectre x360 og HP Envy Curved er for deg som vil ha det aller lekreste og beste

Pressemelding   •   jan 10, 2017 08:21 CET

HP Envy x360

Fornebu 9.januar 2017   –   Forrige uke lanserte HP en rekke oppgraderte PCer på CES 2017.

“HP har surfet på en bølge av innovasjon det siste året og en ny bølge av innovasjon er i gang når vi nå gjør store framskritt på tvers av hele vår PC-portefølje,” uttalte Ron Coughlin, president for PC-divisjonen i HP. “Ved kontinuerlig å søke etter det brukerne ønsker seg, er vi i ferd med å endre måten man bruker en PC på.”

Blant forrige ukes lanseringer finner du de aller lekreste PCene laget for deg som vil ha det aller lekreste og beste.

HP Spectre x360 er den kraftigste maskinen i Spectre-porteføljen. Den oppgraderte versjonen har fått et større batteri som gir opp til 12 timer og 45 minutters batteritid1.

Maskinen har 4K-skjerm med mikro skjermramme2 og siste Intel® Core™ prossesor3, NVIDIA® GeForce® 940MX grafikk, samt to nye Bang & Olufsen høyttalere i front som gir bedre lydbilde i tillegg til et IR kamera for Windows Hello4.

HP ENVY Curved All-in-One 34, er verdens bredeste buede alt-i-ett PC5. Det oppgraderte produktet har fått mer kraft og består av en 34” diagonal Technicolor Color Certified Ultra WQHD skjerm med mikro skjermramme6 som flyter over en integrert fire-høyttalers lydplate signert Bang & Olufsen. For kveldsbruk kan man enkelt endre skjermlyset til mindre bruk av blått lys som er bedre for øyne og nattesøvn.

HP har brukerne sine ønsker i fokus når vi designer våre PCer i premium-segmentet. Vi ønsker ikke bare å imøtekomme behov, men også å overgå forventningene til hvordan du ønsker å bruke din PC enten det er til jobb, hjemme, eller når du er på farten.

Se videopresentasjonene (ressurslinker nedenfor) for en visuell presentasjon av produktene.

Priser og tilgjengelighet

• HP Spectre x360 15.6” forventes tilgjengelig i februar med veiledende pris inkludert mva fra 19 990,-
  • HP ENVY Curved All-In-One 34 forventes tilgjengelig i februar med veiledende pris inkludert mva fra 24 990,-

Noter:

1. Windows 10/ MM14 battery life will vary depending on various factors including product model, configuration, loaded applications, features, use, wireless functionality, and power management settings. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage. See www.bapco.com for additional details.
  2. 4K Ultra High-definition (HD) content required to view 4K Ultra HD images
  3. Multi-core is designed to improve performance of certain software products. Not all customers or software applications will necessarily benefit from use of this technology. Performance and clock frequency will vary depending on application workload and your hardware and software configurations. Intel’s numbering is not a measurement of higher performance.
  4. Some features including Windows Hello require more advanced hardware. See www.hp.com/go/windows10upgrade and www.windows.com/windows10upgrade. Pre-release product shown, subject to change. Apps sold separately.
  5. Based on diagonal measurement of the screen, consumer All-in-Ones as of 10/10/16
  6. Wide Quad High-definition (WQHD) content required to view Wide Quad HD images.