OMEN X 35 Curved Display tar deg nærmere den virtuelle spillverdenen

Pressemelding   •   jan 10, 2017 13:39 CET

OMEN X 35 Curved Display

Fornebu 10.januar 2017    –   I august 2016 lanserte vi OMEN X by HP. Nå tar vi gamerne nærmere den virtuelle spillverdenen med nye OMEN X 35 Curved Display.

Dette er den første OMEN skjermen med NVIDIA® G-Sync™ teknologi. Denne teknologien sikrer god flyt og forhindrer hakking og forsinkelser. OMEN X Curved Display er spesielt egnet for deg som har behov for en bred innsynsvinkel og spillskjermen gir en god 3D-opplevelse som tilfører mer realisme og bedre innlevelse til gamingopplevelsen.

Har du forresten fått med deg at OMEN by HP i samarbeid med Challengermode arrangerer det første mesterskapet for universitetsstudenter i Norden?

Studenter fra Norge er selvsagt også velkomne. Konkurransen blir holdt i januar, og det skal konkurreres i League of Legends. Premiepotten er på 5 000 €.

Priser og tilgjengelighet for OMEN X Curved Display

OMEN X 35 forventes tilgjengelig i løpet av april til veiledende pris fra ca 11 990,-.