Snickers Workwear lanserer arbeidstøy for barn

Pressemelding   •   sep 22, 2014 08:00 CEST

Tøffe barn trenger tøffe klær. Snickers Workwear lanserer nå en unik kolleksjon arbeidstøy for barn. Som små kopier av sine forbilder kan barna nå utfolde seg i lek og praktisk læring i klær med optimal komfort og beskyttelse. Ta barna med på praktiske oppgaver hjemme i kule og slitesterke plagg!

Junior kolleksjonen er laget for barn som ser opp til sine forbilder. Samt foreldre som ønsker å lære barna ferdigheter innen håndverk, ellerrett og slett få barna sine til å se kjempekule ut! Produsert i materialer av høy kvalitet og et tøft utseénde som ekte arbeidstøy, med detaljer tilpasset barna og med god passform. Funksjonelle plagg perfekt for å tilbringe ekte kvalitetstid sammen. Ta barna med på praktiske gjøremål- kledd som ekte håndverkere.!

• Til barn som ønsker å bli som sine foreldre eller andre forbilder
• Arbeidstøy design med smarte detaljer tilpasset barn
• Høy kvalitets materialer
• Optimal passform

Kolleksjonen består av en arbeidsbukse, Hoodie med glidelås og Softshelljakke i størrelser fra 3-10 år.

Snickers Workwear er et av de ledende varemerkene i arbeidstøybransjen i Europa og er representert i flere enn 20 land. I over 30 år har vi stått bakutviklingen av banebrytende arbeidstøy basert på de virkelige behovene til håndverkere som må kunne stole på utstyret. Snickers Workwear er en del avHultafors Group – en serie med kvalitetsmerker som holder håndverkeren i forkant i form av funksjonalitet, sikkerhet og produktivitet.

Hultafors Group består av tre produktområder: arbeidstøy under varemerket Snickers Workwear, håndverktøy under varemerket Hultafors og stiger og stillaser som markedsføres under varemerket Wibe Ladders.

Gjennom sine ulike varemerker er Hultafors Group representert i 37 land med over 11 000 utsalgssteder.

Kommentarer (0)