Hurtigruta Carglass®  deltar på Spirit of Belron Challenge
Hurtigruta Carglass® deltar på Spirit of Belron Challenge

Hurtigruta Carglass® deltar på Spirit of Belron Challenge i England.

Hurtigruta Carglass® er en del av Belron – verdens største selskap innen bilglass. Belron har virksomhet i 34 land, og har ca. 26 000 ansatte. Hvert år arrangeres Spirit of Belron Challenge i England, et idrettsarrangement med deltakere fra hele verden. I år går arrangementet av stabelen fra 23. september. Hurtigruta Carglass® stiller i år med hele 46 deltakere.

I Spirit of Belron Challenge kan man delta i en rekke sportslige utfordringer, bl.a. Triathlon. Totalt er det ca. 2000 ansatte i Belron-systemet, deres venner og familier, forretningspartnere og leverandører som kommer for å delta.

Fundraising og Afrika Tikkun

Spirit of Belron Challenge er ikke bare et idrettsstevne og en sammenkomst for ansatte i Belron. Det handler også om å skaffe midler til vår globale veldedighetspartner Afrika Tikkun. Dette er et utviklingsprogram for sårbare barn og unge i Johannesburg og Cape Town – og som tar sikte på å endre samfunnet og bidra med å utvikle ferdigheter som er nødvendig for å lykkes i hverdagen.

Belron har siden 2002 samlet inn midler til Afrika Tikkun, og har i denne perioden bidratt med 8,5 millioner Euro. Denne støtten har bl.a. reddet livene til mange, engasjert unge kvinner og hjulpet mennesker til å bryte ut av fattigdommen.

Vi i Hurtigruta Carglass® gleder oss til å delta – og å bidra både sportslig og menneskelig!

Om Hurtigruta Carglass®

Hurtigruta Carglass® er et av Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass, og vi betjener mer enn 60 000 kjøretøyeiere hvert år, 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.

Som Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass, har vi et nært forhold til de fleste av Norges forsikringsselskaper, slik at vi kan håndtere alt papirarbeid i forbindelse med ditt eventuelle forsikringskrav.