Apple og IBM leverer første bølge iOS apps gjennom IBM MobileFirst

Oslo — 10. desember 2014: Apple og IBM leverer den første bølgen av applikasjoner tilrettelagt for forretningsbruk gjennom IBM MobileFirst for iOS. Løsningene støtter bruk av nettskyen som gjør IBMs løsninger innenfor Big Data og analyse tilgjengelig for iPhone- og iPadbrukere i virksomheten. IBM MobileFirst for iOS er nå tilgjengelig for profesjonelle brukere innen: bank, varehandel, forsikring, finans, telekommunikasjon, flyselskap og offentlige tjenester - takket være et enestående samarbeid mellom Apple og IBM. Citi, Air Canada, Sprint and Banorte er blant de første IBM kundene som tar i bruk de nye IBM MobileFirst for iOS løsningene.

Ved å gå målrettet etter konkrete muligheter innenfor enkelte bransjer, vil IBM MobileFirst for iOS apps kunne tilby enda mer spesialiserte mobiltjenester. Løsningene vil hjelpe ansatte med tilgang til virksomhetens fulle bredde av funksjonalitet, uavhengig av hvor de møter sine kunder — på en raskere, enklere og sikrere måte enn før.

Link til pressemelding (US)

Kontaktinformasjon:

Pressekontakt for IBM Norge