Icelandair – første flygning til Portland er i morgen 19 mai

Tirsdag 19 mai letter første Icelandair fly til Portland, Oregon. Portland blir Icelandairs tredje destinasjonen på den amerikanske vestkysten. Icelandair flyr fra før til Seattle i USA og Vancouver i Canada. Icelandair er dermed allerede godt etablert og vil med Portland styrke sin tilstedeværelse på den amerikanske vestkysten.

Destinasjonene Seattle og Vancouver er begge godt etablerte ruter som har vist seg godt mottatt. Portland ser ut til å bli like populært sett fra interessen ruten har fått allerede.

Icelandair flyr til Portland to ganger i uken, tirsdag og torsdag med retur onsdag og fredag. Icelandair har komfortable skinnstoler i alle kabiner, individuelt underholdningssystem og med Wi-Fi snart installert i hele flåten, skal det ikke mangle på underholdning på reisen.

Icelandair flyr til 40 destinasjoner, hvorav 15 i Nord-Amerika: Boston, Washington D.C., New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage, Portland (start 19 mai 15) og Chicago (start mars 2016) i USA og Toronto, Halifax, Vancouver og Edmonton i Canada.

Icelandair flyr til 40 destinasjoner, hvorav 15 i Nord-Amerika: Boston, Washington D.C., New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage, Portland og Chicago (start, mars 2016) i USA og Toronto, Halifax, Vancouver og Edmonton i Canada.

• reiser til usa
  • usa