Icelandair fortsetter å levere gode resultater.

Pressemelding   •   nov 07, 2017 11:57 CET

Icelandair avsluttet tredje kvartal 2017 med vekst i antall passasjerer på 10% i forhold til samme kvartal i fjor. Prognoser og innsalg for 2018 ser også gode ut.

Icelandair fortsetter å fly i medvind, og åpner tre nye destinasjoner i 2018: Dallas og Cleveland i USA og Dublin i Irland. Antall flyreiser øker med 10% og forventet passasjervolum vil være 4,4 millioner - en økning på 400.000 sammenlignet med totalt antall passasjerer i 2017.

Icelandair åpnet i oktober rute til Berlin-Tegel med tre ukentlige avganger fra Island. Selskapet har fra før fire destinasjoner i Tyskland, 49 destinasjoner totalt, hvorav 20 i Nord-Amerika. De mange destinasjonene på begge sider av Atlanteren inviterer deg til å ta en Icelandair Stopover på Island, på ut- eller hjemreisen, dette gjøres uten ekstra kostnad i flybilletten. Turen blir slik også oppdelt og man får anledning til å oppleve flere kontinenter.

I løpet av første kvartal 2018 vil Icelandair få første leveranse av nye fly: tre Boeing 737 MAX 8. Totalt har Icelandair de neste årene bestilt 16 Boeing MAX - de siste leveres i 2021. De nye flyene gir mer fleksibilitet i forhold til Icelandairs mange forskjellige destinasjoner, samtidig som det gir ytterligere vekstmuligheter. Les mer om Icelandairs destinasjoner, Icelandair Stopover, historie etc. på www.icelandair.com.

Kommentarer (0)

Kommentar