Opplev en skiferie i Denver med Icelandairs fly til USA

Med Islands ledende flyselskap Icelandair kan du reise til Denver, USA med fly fra Oslo, for en unik skiferie i 2013.

En 20 minutters kjøretur fra Denver tar deg med til Rocky Mountains, klippefjell ideelle til årets skiopplevelser. Rocky Mountains har noen av verdens beste skianlegg, med Aspen som det mest ettertraktede. Området byr også på en mengde fritidsaktiviteter som gå- og klatreturer i fjellet, rafting og kajakking.

“Denver er et spennende reisemål både for sommer og vinterferie. Denver ligger ved foten av Rocky Mountains, med noen av verdens beste skiløyper, og med den vakre byen Aspen kun fire timers kjøretur unna. Dessuten har Denver 300 solskinnsdager i året, i tillegg til å være en kulturell og mangfoldig by”, forklarer Birkir Holm Gudnason, administrerende direktør ved Icelandair.

Som en del av flyrutene til Denver, I likhet med alle nordamerikanske destinasjoner, kan passasjerer velge en stopover på Island uten ekstra kostnad.

Icelandair har vært Islands ledende flyselskap i over 70 år, og flyr til mange destinasjoner i Skandinavia, som København og Billund i Danmark, Stockholm og Gøteborg i Sverige, Helsinki i Finland og Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim i Norge. I USA har Icelandair fly til New York, Boston, Minneapolis, Orlando, Seattle, Washington DC og Denver, og i Canada fly til Toronto og Halifax.

For å finne ut mer om fly til Denver, USA fra Oslo, se

• Turisme