Igland Garasjen åpner avdelingskontor i Trondheim

Pressemelding   •   aug 24, 2017 07:00 CEST

Igland Garasjen, modell Hushovd med loftsrom

Norges ledende garasjeleverandør, Igland Garasjen, åpner nå kontor i Trondheim, nærmere bestemt i Øvre Flatåsveg 12, 7079 Flatåsen.

-Vi ønsker å komme nærmere våre kunder i Midt-Norge, og da er Trondheim et perfekt utgangspunkt, sier administrerende direktør i Igland Garasjen, Dag Erik Heier. Geir Olsen er ansatt som selger og avdelingsleder i Midt-Norge. Han vil drifte kontoret og gjøre sitt ytterste for at garasjekundene i regionen skal få den beste rådgivning og service.

Geir Olsen kommer fra en stilling som salgsleder i Moelven Modus der han jobbet med salg av systeminnredning. Geir Olsen har mange års erfaring som selger og ser nå frem til å jobbe med salg av garasjer. Han er grundig og systematisk og vil sørge for at kundene får god oppfølging.

-Dersom du har planer om å bygge garasje, kan Igland Garasjen hjelpe deg med hele prosessen fra A-Å. Det vil si alt fra søknad, grunnarbeid, murarbeid, tegninger og montasje. Da blir det mindre koordinering og færre aktører å forholde seg til for kunden, sier Geir Olsen. Jeg ønsker alle garasjeinteresserte i Midt-Norge, hjertelig velkommen til å ta kontakt for en garasjeprat – eller for å få et godt tilbud. Det er bare å komme innom kontoret eller ta kontakt via nettsiden, www.garasjer.no, sier Olsen.

Igland Garasjen en Norges ledende garasjeleverandør, med hovedkontor og produksjon i Grimstad. Det er avdelingskontor i Grenland, Bergen og nå også i Trondheim. Igland Garasjen selger også garasjer både i Danmark og Sverige, og hadde i 2016 en omsetning på 255 MNOK.

Kommentarer (0)