Jul på IKEA

Pressemelding   •   sep 29, 2017 08:13 CEST

Jul på IKEA

I oktober 2017 kommer den nye Vinterkolleksjonen for salg på IKEA. Produktene i kolleksjonen er inspirert av Islands barske skjønnhet og bringer litt av naturen inn i hjemmet. Her får du forskjellige produkter i naturmaterialer i varme, dempede fargetoner. Dekorasjonene i kolleksjonen har en tidløs følelse som gjør at de egner seg både til jul og andre anledninger.

IKEAs forretningsidé er å tilby et stort utvalg form- og funksjonsriktige hjeminnredningsartikler til så lave priser at så mange som mulig får råd til å kjøpe dem. Det er i dag 392 IKEA-varehus i 48 land i verden. 340 av disse, inklusive alle norske varehus, er drevet av IKEA-gruppen, resten av andre franchisetakere. Sist år hadde disse varehusene 783 millioner besøk, mens nettsidene ble besøkt 2,1 milliarder ganger. I Norge har IKEA syv varehus; ett i Oslo, ett i Asker, ett i Bergen, ett i Stavanger, ett i Trondheim, ett i Lillesand og ett på Ringsaker. Norske kunder kan også handle ved tre IKEA Service & pick-up points, i Tromsø, Ålesund og på Skøyen i Oslo. Totalt jobber det rundt 3000 medarbeidere i IKEA Norge.