Enklere møtehverdag med trådløse møterom

Blogginnlegg   •   jan 11, 2018 12:09 CET

Den klassiske møteromsutfordringen med å finne riktig kabel, kan fort bli historie nå som trådløse møterom blir mer utbredt blant norske bedrifter. Her gir vi deg et lite tips til hvordan du med et enkelt grep kan få et mer trådløst møterom, og hvordan det kan bidra til en enklere møtehverdag.

Mer effektive møter

Fjerner du kablene mellom enhet og møteskjerm slipper du for eksempel å bruke unødvendig mye tid på å finne riktig kabel når du skal presentere noe i møtet. Det er brukervennlig, effektivt, og ryddig.

Én knapp erstatter kablene

En trådløs knapp som for eksempel "ClickShare" er en av løsningene som kan erstatte kablene mellom enheten og møteskjermen. Dette er en "one size fits all", som passer til alle enheter, enten det er snakk om PC eller Mac. Knappen settes inn i USB-porten på enheten, og når du klikker på den, blir skjermen delt og presentasjonen kan starte. Genialt! Se den korte videoen fra produsenten "Barco" for å se hvor enkelt dette er i praksis. Om du fikk lyst til å bytte ut kablene med en ClickShare, kan du bli med i konkurransen om å vinne valgfritt møteromutstyr til en verdi av 100 000 kroner.