Imento gir oss løsningene når vi har behov for det

Blogginnlegg   •   nov 09, 2016 10:35 CET

Loyalty AS i dag etablert som et av Norges ledende selskap innenfor gjennomføring av salgsaktiviteter og har over 20 års erfaring innenfor sine virksomhetsområder. Selskapet har over 170 ansatte og har spesialisert seg på Kundeservice, Nysalg B2B, Møtebooking, Winback og Kundepleie. Loyalty AS har langvarig samarbeid med flere av Norges topp 50 selskaper og er i god utvikling. Selskapet jobber tett med sine kunder og utvikler i samarbeid med kundene konsepter og løsninger som effektivt gir de beste salgsresultatene.

Det var i august i år at samarbeidet mellom Imento og Loyalty startet. Etter å ha kjøpt IT-utstyr og -løsninger gjennom netthandel ble Imento Norge ny samarbeidspartner på innkjøp av IT-utstyr.

«Vi anskaffet alt av IT-utstyret vi hadde behov for gjennom netthandel og komplett.no. Utfordringen med kjøp av IT-utstyr gjennom en nettportal er at det ofte tar for lang tid fra man bestiller varen og til man mottar den. Et annet problem er mangel på tilbakemeldinger og status på bestillingen. Ofte var ikke produktet på lager og vi måtte vente i opptil 45 dager på å motta produktet. Dette skapte stor frustrasjon og irritasjon. Som mange andre bedrifter har vi som oftest behov for å få produktet eller løsningen samme dag og når vi har behov for det. Vi har hverken tid eller ressurser til å vente lenge på at problemet og utfordringene blir løst. Etter å ha innledet samarbeidet med Imento Norge får vi en helt annen oppfølging og mottar produktene vi har behov for med en gang. Gjennom dialog med Imento Norge får vi rådgivning og veiledning om hvilke IT-løsninger vi har behov for og som er tilgjengelig på markedet. Vi får svært konkurransedyktige priser og Imento Norge tar alltid kontakt med oss for å kartlegge behov og presentere nye produkter og løsninger som kan være interessante. Samtidig frigjør vi ressurser internt slik at vi kan konsentrere oss om å hjelpe kundene våre og fokusere på kjernevirksomheten», sier Jørn Rossing i Loyalty.

For Imento Norge har Loyalty blitt en betydelig kunde og leveransene har hittil bestått av PCer, skjermer, klienter, headset og annet relevant tilbehør. Gjennom god dialog og proaktiv oppfølging har begge parter høstet frukter av et godt samarbeid. Dette er et eksempel på hvordan Imento Norge kan gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for våre kunder. Det er samtidig viktig for Imento Norge at vi har god forståelse for kundenes behov og at vi yter det lille ekstra.