IMENTO NORGE INNGÅR AVTALE MED KOMMUNER PÅ ØVRE ROMERIKE

Pressemelding   •   jan 10, 2017 12:36 CET

Imento Norge AS som er en ledende leverandør av IKT utstyr til næringsliv og offentlig sektor har inngått rammeavtale med Øvre Romerike innkjøpssamarbeid om levering av mobiltelefoner med utstyr og tilhørende produkter og tjenester. Øvre Romerike innkjøpssamarbeid består av kommunene Eidsvoll, Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes og Ullensaker. Rammeavtalen har en varighet på 2 år med opsjon på ytterligere to nye år.

«For Imento Norge er dette en viktig og betydelig avtale som gjelder levering av mobiltelefoner med utstyr og tilhørende produkter og tjenester. Vi ble foretrukket som leverandør av denne avtalen i sterk konkurranse med to andre levererandører», sier avtaleansvarlig Ketil Harvey i Imento Norge.

«Vi valgte Imento Norge som leverandør av denne avtalen fordi selskapet hadde det beste helhetlige tilbudet samtidig som Imento Norge har kompetanse og erfaring fra tilsvarende leveranser», sier IKT Rådgiver Kaare Fosshaug i Ullensaker Kommune.

Om Imento Norge AS

Er en av landets ledende aktører på leveranser innenfor IKT-markedet. Imento gruppen leverer en innkjøpstjeneste orientert rundt hardware, software, AV, tilleggsutstyr, telefoni og andre spesialprodukter. Imento gruppen har som klar målsetting om å bli oppfattet som en partner på IT og telecom-rådgivning, som sammen med gode produktløsninger består av leveranser på konsulenttjenester og serviceavtaler. Selskapet hadde i 2015 en totalomsetning på 220 millioner kroner og har 47 ansatte i Moss og Oslo.

Imento Gruppen består av flere avdelinger, som hver på sin måte har kunden i fokus og med målet om å lage en enklere hverdag. I 2014 ble Imento kjøpt opp av ATEA og i 2015 ble ATEA Direct AS og ATEA sin SMB avdeling integrert i Imento.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt: Avtaleansvarlig Ketil Harvey i Imento Norge AS på telefon

Imento Norge AS er en av landets ledende aktører på leveranser av IT. Imento skal oppfattes som en rådgiver innen IT og Telecom, som med gode produktløsninger, leveranser, konsulenttjenester og serviceavtaler gjør hverdagen enklere for sine kunder.

Imento er et selvstendig datterselskap av Atea AS, med fokus på SMB-markedet.

Kämpe<a href="http://zotisports.se/"> bra</a>!

- Dominga Candi - 08-02-2017 10:58 CET